Möhippegäng som vill krokimåla vår brudgum 2:a Juni
Lång, smärt, attraktiv brudgum vill/ska stå nakenmodell på svensexan den 2:a juni. Finns det något möhippegäng som vill ställa upp och måla?
Lång, smärt, attraktiv brudgum vill/ska stå nakenmodell på svensexan den 2:a juni. Finns det något möhippegäng som vill ställa upp och måla?
Hej! va kul, vi ska ha möhippa den 2a juni, var tänkte ni hålla hus och ungefär vilken tid på dagen?
vad har du för mejl/telefonnummer så kan jag kontakta dig
Ha ha ha ha ha
Fy fan vad äckligt! Jag hoppas verkligen inte att min blivande man (eller någon annans blivande man) någonsin blir utsatt för något sånt! Det om något är ju förnedrande!
...och perverst!
jagsaja: på vilkket sätt är krokimålning perverst och äckligt?
de är ju nakna!!! :o
Jag tycker mest att man ska kunna välja skälv om man vill måla av/bli avmålad naken. Jag har svårt att tänka mig att den blivande bruden/brudgummen har blivit tillfrågade. Det är sällan så att man vet vad man ska utsättas för på möhippor och svensexor. Ok om man hade fått måla av sin egen man men knappast någon annan.
Alla gamla rävar på detta forumet vet även att det förekommit viss "annonsering" där några få (som alltid heter olika i inläggen) erbjudit sig bli kroppsmålade/krokimålade på möhippor. Det har utlovats att "ALLT" får målas, dessutom gärna med fingerfärg och att det skulle bli en spännande och lustfylld upplevelse. För vem undrar jag!?
Jag menar inte att just detta inlägget är bluff men vem som helst får gärna dubbelkolla med bröllopstorget och fråga hur många (100??) inlägg som blivit anmälda och borttagna de senaste åren pga att de varit RÄTT misstänksamma. Samma hemsidor och till viss del även emailadresser dyker upp varje gång. Samtliga handlar om kroki eller kroppsmålning.
Jag talar bara för mig och alla får tycka vad de vill. Jag skulle dock inte vilja att min blivande man blev avmålad naken av ett gäng andra kvinnor och jag själv skulle inte vilja måla av någon annans man.
Cool bröllopspresent till den brudgummens fru!!! Att få sin man avbildad naken av ett gäng brudar! Min m2b hade ställt upp och jag själv skulle bli jätteglad! Och hade jag tillhört möhippegänget hade jag gärna avbildat killen och sedan delat med mig till hans fru!
Ja, vilken morgongåva!
Snacka om glädjedödare!
Nä. Skitkul! Riktigt roligt faktiskt!
Men det är min åsikt.