• sera

svensexa fixas just nu..men ja då? =(

känner mej lite lessen...inte för att min kille ska få svensexa, jag e skitglad att han kommer att få en! ny är hemlighetsmakeriet i full gång..jag är mer lessen över att det är jag som behöver bli överrasskad av mina tjejer och ivägdragen (har varit mammaledig i 10 månader) och jag tror verkligen inte att nån kommer fixa det för mej..har inte speciellt många nära tjejkomopisar och ingen av dem är det ngt speciellt "go" ii för att fixa en hippa--är det egoistiskt att tänka så? Vill ha nåt kul att va förväntansfull över....nån annan som känner så?

• Svar på tråden svensexa fixas just nu..men ja då? =(
  • Fröken Rubin

Vi ska gifta oss den 14 Juli... Och ingen har betett sig konstigt mot mig än. Får väl vänja mig med tanlen att möhippa, det händer inte. Får väl sätta mig och fråga ut grannen vad de ska göra med min m2b och va glad för hans skull...

• Fröken Rubin

Men absolut GRATTIS för att du får någon! Jag är jätteglad för din skull. När ska ni gifta er?

• fåttettryck

Jag var egentligen varken inställd eller sugen på svensexa, men det var ju absolut lite speciellt att bli hämtad från jobbet och käka lunch bland fåren i skogen.

Sen visade det sig i och för sig att det (kanske?) var en bluffsvensexa. I alla fall om min fästmö förstått rätt när hon nästan upprört ringde min arbetskamrat och vår gemensamme vän. Jag blev nämligen efter lunchen placerad på mitt kontor igen för att jobba lite till i väntan på fortsättningen men sen kom aldrig något mer besked. På henne lät det dock som han sen sagt att den "riktiga" svensexan kommer sen. Blir säkert samma känsla, dvs inte inställd på det men desto roligare överraskning.

Till sera: kan din m2b ha "tipsat"? om ni diskuterat sinsemellan och så...

• sera

hej du som fått ett ryck =))jo han kan nog ha tipsat men ungefär samtidigt ja blev såhär upprörd, bara dan efterså prata ja me min närmaste väninna och redan då var hon skum..så de kanske va nåt panerat redan innan ! men vi får la se =))

• sera

fröken rubin: vi gifter oss 26/5...alltså väldigt snart...börjar tro att hippan e nu på lördag eller söndag...för helt plötsligt har alla planer för den helgen förändrats av alla omkring oss och jag är numera sysslolös hela helgen....mkt skumt...
    jag hoppas verkligen attdu får nåt!! Men bor det ingen av de inbjudna damerna i närheten av dej? som Brud (och gum iofs) borde man absolut få en hippa..för att slappna av lite under all planering o så =)
    ja håller tummarna för både dej å mej!!

• sera

hohooooooo ja blev hippad igår =)
    åkte motorcykel, gjorde fina saker i lera, fick ha en jätefin krona på mig...fick samla råd om kärlek av folk på stan, fick ansiktsbehandling/ge behandling, äta massa god mat, dricka massa gott....å sen på kvällen var vi på snaps å hade sjukt kul =D

• ~L8~

Grattis! Vad roligt att du blev hippad till slut!

• sera

tack =) men har ni fått nåt då? *hoppas*
    nästa lördag e de dags för killen...har hört att de ska köra folkrace o att han ska få ha på sig en målardräkt med texten "100 meter tunnel" på rumpan....lite elakt kanske =/ han e för snygg för att ha sånt skit på sej, men hoppas han får de bra å att han dricker lagom så han somnar på morgonen i sin egen säng!

• Fröken Rubin

Inget hipp än... och troligen blir det väl inget heller...

• littlepixiegrl - Mrs B

Men 14 juli är ju 2 månader iväg! Gott om tid för ev hippa innan!! :)

• Världens bästa brudtärna

Till Sera: Jag håller på att fixa en möhippa och har funderat på motorcykel som du fick göra. Vet du vad stället hette? Skulle du rekommendera det? Hoppas du kan svara...

Tack på förhand!

• sera

hej! De var en polare till en kille ja känner som körde så de va ingen firma tyvärr =/

• Fröken Rubin

Sera! Grattis till bröllopet! Blev det lyckat?? Har du några bilder?

Svar på tråden svensexa fixas just nu..men ja då? =(