• sera

svensexa fixas just nu..men ja då? =(

känner mej lite lessen...inte för att min kille ska få svensexa, jag e skitglad att han kommer att få en! ny är hemlighetsmakeriet i full gång..jag är mer lessen över att det är jag som behöver bli överrasskad av mina tjejer och ivägdragen (har varit mammaledig i 10 månader) och jag tror verkligen inte att nån kommer fixa det för mej..har inte speciellt många nära tjejkomopisar och ingen av dem är det ngt speciellt "go" ii för att fixa en hippa--är det egoistiskt att tänka så? Vill ha nåt kul att va förväntansfull över....nån annan som känner så?

• Svar på tråden svensexa fixas just nu..men ja då? =(
  • Petra74

Jag vet att jag inte kommer få någon möhippa eftersom vi gigter oss borgligt med bara vår närmaste närvarande.
    Men jag skall ut med min bästa vännina som ska vara vittne. Vi har planerat en hel dag tillsammans med middag på kvällen. Du kanske kan göra något sånt?

• lovegirl

..egentligen ska väl alla tro att de inte kommer att få nån sexa eller hippa och bli glatt överraskade, för mig känns det hugget som stucket, klart att det vore trelvigt men samtidigt så känns det som att jag inte skulle bli besviken om de inte drar iväg mig, för jag kan ju inte gå och förvänta mig att jag ska få bli hippad.. även om jag skulle bli glad.. men du kan ju alltid föreslå att alla tjejer ska gå ut och äta eller liknande, så kan alla stå för sitt eget..? eller så får du ha is i magen och vänta och se, händer inget kan du ju bjuda me alla ut efteråt?

• Kat77

Jag trodde inte att jag skulle få nån heller, eftersom jag bara känner mina syrror i stan.. Men mina kompisar komj faktiskt från hela Sverige för att hippa mig! Min man som är amerikan fick också en rejäl svensexa av sina nyfunna vänner här uppe...
    Så ge inte upp...

• Clobberella

Jag vet inte heller om jag kommer att få någon möhippa, jag har inte så många nära tjejkompisar... men maken (blivande) får nog en svensexa i alla fall.
    Jag bryr mig inte så mycket faktiskt, men man kan ju dra ihop en tjejfest själv om man vill fira lite med tjejerna innan bröllopet...

• kajo

Hej på dig!

Jag kommer inte heller få någon möhippa. Jag har tyvärr inga nära vänner. Vad sägs om att du och jag har vår egen liten möhippa...bara vi två!

Hälsningar
    K

• sera

hej alla vänliga brudar =) nu är jag inte lika säker på att jag inte kommer att få något i någon bemärkning..min bästa väninna betedde sig konstigt när ja frågade lite saker idag...och om det är så att hon ordnar något (det trodde jag verkligen inte om henne) så kommer det ordna sig för alla er andra också =) om ni nu villd e vill säga..jag får väl bara hålla tummarna så att jag inte bara TROR att det blir nåt...snart dags för dagen D lixom..inte så många helger kvar attt spela på..godkväll!

• Clobberella

Haha... jag fick en möhippa i alla fall!
    Blev kidnappad igår och fick bla. bygga min egen nalle, riktigt mysigt var det.
    Min sambo hade sagt att. Är ni inte snälla mot henne så går hon hem!
    ... så de vågade inte göra alltför pinsamma grejer med mig

• sjölejon

Känner som TS.
    Jag har pratat med folk och "initierat" en svensexa åt sambon, för annars skulle nog alla väntat på att någon annan skulle ta tag i det.
    Jag hoppas bara att det blir av nu.

Men jag vill ju också ha en möhippa. Jag är den som ser till att alla andra får möhippor. Har dragit igång 2 stycken för vänner som också gifter sig denna sommar. Men det är nog ingen som kommer att göra det för mig.

Dels för att jag inte har många nära tjejvänner (inte i Sverige i alla fall) -och det är ju just DÄRFÖR det vore så himla kul att få en möhippa, att få göra något med ett gäng tjejer för en gångs skull.
    Och dels för att alla är så utspridda och det är så många andra som gifter sig i sommar och folk kommer inte att ha råd och tid att åka hit och dit hur många gånger som helst!

• fridus

och jag som hoppas att få slippa en hippa hade igentligen tänkt hålla bröllopet hemligt för att slippa men då kan jag int efå ner mina långväga släktingar aja får väl se om min crazy kompisar gör nått hoppas inte!

• sera

jag är numerna helt säker på att det kommer bli något för mej...ALLA är konstiga omkring mig å min sabo sa att han höll på me en hemlightet igår när ja ringde hem..=D

kul för er som fått en och jag tror att den som inte tror att den kommer få en, kommer få ändå =) Ni som inte vill ha; ni kanke bara får en middag eller nåt me tjejerna det kan väländå inte skada?

kram i blåsten!

Svar på tråden svensexa fixas just nu..men ja då? =(