• Balinda

ni som är här

hej

själv är jag hemma och är sjuk. passar utmärkt att fördriva tiden här.
    ni andra som är här. vad gör ni på dagarna? lediga? smyg surfar på jobbet? själv har jag så svårt att låta bli även när jag jobbar. trodde aldrig när vi började planera att jag skulle bli så beroende an en sajt.
    :):)

• Svar på tråden ni som är här
  • sexydoktor

siter oxå på jobb, numera, o kollar när jag väntar på kunderna.

• A:s wife

jag är en smygsurfare på jobbet. har varit gravt beroende av BT, men nu när det mesta är färdigplanerat (1,5vecka kvar till B!!) är det lättare att inte hänga här lika mycket. så nu bler det mest på morgonen när jag kommit hit och efter lunch. =)

• Balinda

1.5 vecka. wow.. hur känns det?

oj, det är pirrigt. känns overkligt samtidigt som förväntansfullt. och det är MYCKET att göra! alla dom där detaljerna som man tänkte att man skulle vänta lite med, dom kommer allihop på en gång nu! så ett litet tips till er där ute: vänta inte med allt! gör saker så fort ni får lite tid över, tänk inte att "det hinner vi senare" =)

• lindza

Ledig idag annars har jag inte så mycket tid att surfa runt på arbetstid men det händer ibland. Håller på att städar hemma men tyckte att jag var välförtjänt av en liten bt-glutt...*S*

• fröken inga

Jag smygsurfar på jobbet. Fy skäms!

• Balinda

äh skäms inte.. vi gifter oss kanske bara en gång..

• klurifax

Jag är föräldraledig och har alltid i världen när minstingen sover!!!

• twentyfirstofapril

A:s babe:
    Jag saknar dig i vår tråd! Jag har det precis som du, MÅNGA små detlajer som ska fixas nu med 11 dagar kvar! Men kul ändå. Vår kantor som även skulle kompat solisten drog sig ur idag, hade dubbelbokat sig
    Men solisten säger att hon ska fixa det o att jag inte ska oroa mig, DET är ju lätt!!!

• Skogstigern

Jag är sjukskriven så därför snurrar jag här på dagarna när jag orkar. Det blir lite sporadiskt men jag är inne dagligen i alla fall.

Gifter mig om drygt tre veckor så nu blir det mycket småpyssel med det också. Sedan får man göra det man orkar!

twentyfirstofapril
    jag hängde med i den ett tag men sen skenade den iväg och jag hann aldrig ikapp =/
    oj, hoppas hoppas verkligen att det löser sej med kantor!! det måste ju finnas nån annan som tjänstgör om en är dubbelbokad...

• sexydoktor

grattis till alla er, där dagen Dnärmar sig, o även till er andra såklart. jag längtar så oerhört tills vår dag kommer. det är lite mindre än 3 mån kvar nu

• Utomlands-brud

Jag pluggar på universitetet och har mycket ledig tid så jag har tid att sitta här på BT, men samtidigt har jag ju mycket skolarbete att göra, men det går bra. Jag får skolarbetet gjort ändå!

• Medeltidsbrud

pluggar.. hem studier idag

• Troll-P

Smygsurfar på jobbet... skäms!

• brud_aug08

Jag har hittils inte varit in dagtid (förutom på helgen då )
    Däremot har jag min m2b i stockholm på jobb hela veckorna, så DÅ är jag beroende, loggar in när jag kommer hem från jobbet, loggar ut när jag lägger mig! *haha*
    Nä inte riktigt så kanske....men nära!

• ¤Flickan¤

Här är en till universitet studerande.. Är väl inne dagligen.. Förlovning om två veckor, tänk då hur mycket jag kommer vara här när tiden för bröllopet är bestämt.. Men det får vänta tills jag är klar med studierna, minst 2 år alltså..

Svar på tråden ni som är här