• Balinda

ni som är här

hej

själv är jag hemma och är sjuk. passar utmärkt att fördriva tiden här.
    ni andra som är här. vad gör ni på dagarna? lediga? smyg surfar på jobbet? själv har jag så svårt att låta bli även när jag jobbar. trodde aldrig när vi började planera att jag skulle bli så beroende an en sajt.
    :):)

• Svar på tråden ni som är här
  • Brud i Vinterhagen

Tack Balinda!
    Det enda positiva är iallafall viktnedgången... Har hört om folk som varit i Turkiet och fått parasiter, de fick vara hemma i en månad... Så länge står jag inte ut! Får iallafall mycket tid till att drömma om hur bröllopet ska bli!

• Brud i Vinterhagen

Jag kommer nog ha en liten avvänjningsperiod efter bröllopet, berätta hur det gick och så.

• Balinda

mm jag gick ner 4 kg. fast tvärr gick jag upp dem igen efter ett par veckor. ska ner två av dem till bröllopet men dem verkar sitta som berg.. hopplöst

• Lillan72

Gifte mig för 2 veckor sen och kan fortfarande inte släppa taget. Bara måste in här ibland (nästan dagligen) och kolla runt lite...

• twentyfirstofapril

Jag jobbar för det mesta när jag läser här, men skriver gör jag på raster o när jag är ledig. Har ett jobb där jag kan surfa lite mellan kunderna.

• EmmaStina

Hej på Er!

Hänger här mest hela dagarna. Är sjukskriven och har lite svårt att motivera mig till att städa hemma. Sitter hellre här och läser och stjäl ideer till bröllopet om ca 1 1/2 månad.

Kram på Er!!

• Balinda

mm risken e nog att man får in på avväjning :)
    får hitta på nåt nytt.. vi ska jobba på barn kanske får hänga på den andra sidan. Familjeiv eller nåt sånt heter den va+

• Balinda

ja det är så underbart med alla tips man kan få.. jag e glad att jag hittade hit..

• Petra74

EmmaStina:
    Visst är det lätt att fastna här istället för att göra annat när man är sjukskriven!
    Sen beror det ju visserligen varför man är sjukskriven!

• EmmaStina

Petra74

Helt rätt. Men nu ska jag faktiskt käka lite lunch innan jag går ner och städar i barnen rum...

Svar på tråden ni som är här