• sannaj90

    sexsidor igen!!

    Skulle ni reagera ifal ni såg att eran sambo har varit inne på klubb6. Har sett det innan med, såg att han har varit inne igår, jag tror att han är duktig på att "sopa bort spåren" när han har varit inne på olika sidor. Jag är jätteledsen för klubb6 är för mig en sida där man leta sexpartners, och att man även kan hitta sin granne på nakenfoto. Och så undrar han var min sexlust har tagit vägen

  • Svar på tråden sexsidor igen!!
  • PennyJenny

    Men då är det ju kanske däri det ligger, att du i grund och botten inte trivs med dig själv och har en dålig självkänsla när det kommer till det. Och att du läser in mer i hans handlande än vad som finns där på grund av det.

    Att han tittar på andra, nakna eller ej, som inte ser ut som dig, betyder ju inte att han inte älskar dig. Det betyder inte heller att han inte attraheras av dig. För många killar spelar det ingen roll hur de ser ut, det är lite naket att titta på och det är huvudsaken typ. Många killar säger tex att det inte spelar någon roll hur brösten ser ut, bara det är ett par bröst. De tycker alla är lika intressanta. Så om han nu tittade på bilderna för att det var intressant att se lite naket, vad i det är det som säger att han inte gillar din kropp??? Ingenting. Det enda det säger mig är att han gillar kroppar. Du vet ju inte vilka bilder han tittat på. Kanske är de alla stora. Du vet ju inte. Du antar något som grundar sig i din egen osäkerhet. Och tro mig, jag lever själv med det här med en övervikt och en pinsmal kille och nog har jag oroat mig mycket för att han ska hitta annan, inte attraheras av mig osv. Men bara för att han tittar på en bild eller flera så innebär det inte att han inte gillar mig och min kropp.

    Jag kan inte hjälpa det, men jag tycker att du är lite hård mot honom eftersom jag tycker att det verkar ha brustit i kommunikationen mellan er. Du förutsätter att han förstår och vet vissa saker och att han ska dra slutsatser. Försök att se på hur han hanterar situationen nu, hur vill han lösa det här, förstår han nu när du har berättat hur du känner, tänker han sluta titta på sidorna. Det är det som är det viktiga, inte om han skulle ha förstått, för ingen är tankeläsare.

  • sannaj90

    Jag håller på att rasa ihop , bli inte klokare av att vi diskutera det hade varit bättre om jag inget hade sagt. Han vet inte varför , han säger själv att han inte gjorde detta innan men kanske nu pga av att vårat förhållande har varit på glid, tycker det svaret känns inte bra, ska han göra det varje gång det krisar sig?

  • Bröllopsplaner

    Usch.. jag lider med dig. Varför gör han det här? För att han vill leta sig ut från ert förhållande, eller för att han känner sig tvingad att kolla på nakenbilder?

    Det låter underligt kanske med det sista jag skrev, men gå gärna in på www.slaa.nu och läs och kärlek och sexmissbrukare. Det är väldigt vanligt att män (och kvinnor) har svårt att kontrollera sitt sexsurfarande eller porrintag, och kan jämnställas med vilket missbruk som helst.

    Hoppas att ni kommer kunna lösa det här och hitta en fin tillvaro tillsammans snart igen!

  • Sillal

    sannaj90 !!
    som jag känner med dig nu.. Jag skulle gifta mig i sommar.. Men det blir inget.. Hittade min kille på den sidan och på darkside.se och tasty, sen adda jag honom som en annan. en natt när jag satt på jobb pratade han med "mig" och satte på camen och lekte med sig själv.. Jag väntade och skulle se vad han gjorde han bad mig sätta på min cam och det gjorde jag och tog av mig min förlovningsring.. Så nu e jag singel..Du skulle sett hans min när han såg mig...
    Men jag tycker du ska vara vaken.. jag kan förstå vad många menar här inne.. Att det är klart att killen ska få titta på nakna tjejer ja det är en sak.. Men att sitt apå klubb6 eller andra comunety sidor e nog inte okej om både inte e med på det.

    Jag är glad att jag upptäckte detta innan bröllopet faktiskt, och jag är glad att jag valde att lämna än att leka som om det inte gör något för att det ska se bra ut utåt..
    LYCKA TILL

  • Melleni (4/8-07)

    Sillal
    De kan inte va varit kul alls. Men starkt av dig att bryta där.

  • Swing

    Sillal: Jag har bra självkänsla och vet att jag är djupt älskad sedan många år. För mig är det ok att då och då kolla på film, surfa runt och titta på bilder osv. både ensamma och tillsammans. Men ditt ex gick verkligen över gränsen. Jösses, jag skulle verkligen velat se hans min! Så gör man bara inte i smyg när man har ett förhållande. Jag skulle också blivit oerhört kränkt (för att uttrycka mig milt).

  • Bröllopsplaner

    Sillal> Usch.. jag får rysningar i hela kroppen när jag läser ditt inlägg. Vilken hjärtklapping du måste ha haft när du insåg vilket dubbelliv han levde ut på webben. Stackare!
    Superstrongt av dig att bryta och gå vidare. Hejjar på dig!!

  • Ninni7

    Silla: Vad sa han om det hela? Eller pratade du aldrig mer med honom? Hu, vilken hemsk sak att göra av honom *känner med dig*.

  • Sister of the Night

    Sillal

    Vad hemskt!! :(

    Hur kom det sig att du misstänkte att han var där? En slump, eller aningar i maggropen...?

  • sannaj90

    Sillal :
    Jag beklagar verkligen, det måste har gjort fruktasnvärt ont, hur har du gått vidare el kan man gå vidrae efter nått sånt?.
    Jag är tacksam att du delade med din berätelse jag har ett öga på honom, han har lovat att han (hmm) aldrig ska gå in på en sån sida igen. Och att syftet endast var att titta på bilder, men det såra ändå..
    *Kram*

  • pickolina

    Sillal - Vad hemskt, men guud vad stark du var/är! *styrkekramar på vägen*

    Det där skrämmer mig faktiskt väldigt mycket då såå många gör sådant idag. Det är så lätt att få kontakt med folk på det sättet, det är lätt att dölja och många anser det vara OK, eller "oskyldigt". Dvs dom räknar det inte riktigt till otrohet då det inte är "fysiskt".

    Jag ser ganska mycket otrohet och bla virtuell otrohet och det skrämmer mig verkligen. Det är så att man undrar om trogna killar verkligen existerar?! Självklart gör dom väl det, men det känns många gånger som att dom inte gör det....

  • Misery

    sannaj90

    "jag har ett öga på honom, han har lovat att han (hmm) aldrig ska gå in på en sån sida igen."

    det låter inte som om du litar på honom överhuvudtaget.

  • Tizzeltazz

    m2b kollar på porr och det gör även jag.
    ibland kollar han på lättklädda peroner via länkar från phun eller dyl och det hela är väldigt öppet, inte minst för att vi hela tiden använder varandras datorer och han brukar visa bilderna och så...
    med mitt ex var det en annan sak, från sexsidor på datan som var sjuka till sexchatt, till att han köpte webcam till att han fick utbrott om jag använde den stationära datorn (min!) istället för den bärbara (också min!) och bytte lösenord så jag inte kom in "för jag behövde ändå inte den" och kallade mig misstänksam och mera fula saker om jag ville in på den. han fick också panik över om jag kom i närheten av hans mobil på ngot vis.
    summa sumarum: hade fästmö tydligen.

    börjar karln din hitta på konstiga bortförklaringar, vaka stenhårt över datorn, ifrågasätta varför du vill veta saker, gå i extrem försvarsställning och dyl så har du nog anledning att oroa dig men annars tror jag det är mer oskyldigt.

  • September mys

    Sillal fasen va tufft att ta av ringen live när han sitter med skägget i brevlådan. hur mår du nu då? hoppas att du nån gång kan lägga detta svek bakom dig *styrke kramar*

  • Sillal

    HEJ ALLA
    Naww tack ska ni ha.. Jag har inte varit inne på denna sida på länge.. För jag har faktiskt inte tyckt om något som gäller bröllop... Men i dag gick jag in och hmande här.. JODÅ jag har gått vidare..det har varit slut i 7 mån nu..
    Jag har faktiskt träffat en kille för 3 v sedan och han har INGEN DATOR ;) hehehe
    Har fått sådan avsmak med att hitta någon från nätet..ler..

    Det gjorde ont och någon frågade mig hur jag kom på det, jo det var magkänslan så jag började hålla ögonen öppna..

    Tack ska ni ha för alla inlägg jag fått...

    Jag läste någonstans här, vad man ska göra när dom är "internetotrogna" LÄMNA och gå..det e skit jobbigt men man komer över det, man e värd bättre än så..
    KRAM

  • jocelyn

    Oj! Har precis läst ditt inlägg och bara...ja jag blev alldeles chockad. Tufft att du klarade det, själv hade jag nog kräkts i webcamen istället...

    Grattis till ditt nya liv och din nya kärlek!

  • malateeoll

    Sexdejting på nätet - https://hespac.com/sexdatingse.htm Har träffat många kvinnor och även par via sexdatingsiter men, det är helt klart kvinnornas marknad. Har du som man en profil som tydligt uttrycker att du har något att erbjuda annat än "kåt och vill knulla" i både bra bilder och text så nog hittar de dig. 

Svar på tråden sexsidor igen!!