• Svar på tråden Fotografens bilder har kommit....
  • Lilla_Mina

Jättefina bilder.....

• Melleni (4/8-07)

så fina bilder

• mattesbrud06

Superfina bilder!
    Grattis till er båda.

• TigerLinn

jätte fina... fick många idéer kram

• Anneofgg

Ja, fina kort, men är det bara jag som känner att vit bakgrund är lite fel när man har en vit klänning på sig????
    Din klänning försvann ju i hälften av bilderna...
    :(

• TigerLinn

Anneofgg

ja tyckte de me lite men gillade uttrycken på bilderna å så

• Anneofgg

TigerLinn

Fotografen har ju talang, det är ingen snack om saken, det ifrågarsätter jag inte. Bakgrundsfärgen å andra sidan... den är tveksam. Den "sväljer" klänningen som är oförnekligen underbar och är dessutom bildens huvuddel, istället för att framhäva och betona den.

Förresten - Jag tror inte det är försent att fixa det. Ett litet besök hos fotografernas bästa vän - herr Photoshop, och allt är löst.

//Anne

• Humma 11/8

Jättevackra bilder - verkligen! Gillade den tuffare sista bilden också, så oväntat bland allt det romantiska, man längtar inte mindre nu direkt....

• Tant Brud

Men varför tog det fyra månader? (Startar nog ny tråd om den frågan)

• Utomlands-brud

Jättefina bilder!

• jalf

Tack alla ni som skrivit!

Jo jag gillar bilderna men kan hålla med om den vita bakgrunden lite. Jag gillar den, men hade gärna velat ha några bilder där man faktiskt ser klänningen. Synd att man inte tänkte på det då! Eller att fotografen tänkte på det ialla fall. Man har ju lite annat i huvudet den dagen. Nu i efterhand är det lätt att vara klok.

Anneofgg:
    Du säger att det går att fixa med photoshop? Jag kan ju inte mycket om sånt alls. Skulle du villa hjäpa mig?

• Tant Brud

Men jag måste fråga igen - hur kom det sig att det tog så lång tid.
    Och den vita bakgrunden, var det fotografen som bestämde den eller påpekade hon/han inte att din klänning skulle smälta in?

• jalf

Tant Brud

Det är cd-skivan med bilderna som tog väldigt lång tid att få. Innan dess hade jag fått tackkorten och fotoalbum som vi hade beställt med. De tog också lång tid, och jag fick fråga flera gånger om de var på G.

Angående bakgrunderna så var det hon som kom med förslag på de. Hon tyckte att det kunde vara snyggt med den vita bakgrunden, lite maffigt på ett sätt. Och jag gillar den, det är snyggt, men några ville jag gärna haft där man ser klänningen.

• Anneofgg

Jalf
    Förlåt att jag inte svarade direkt - var bortrest under påsken.

Arbetet med Photoshop kan vara ganska krångligt. Det är nåt för fotografen att göra i så fall. Man måste därtill jobba på orginalbilderna för att korrigera sånt och sådana inte brukar lämnas ut (tråkigt not).

Om man kan korrigera bilderna beror litegrann på hur de är tagna osv. Hör med din fotograf om hon kan ändra bilderna du tänkte på...

Hur som helst, blev ni jättefina! :)

//Anne

Svar på tråden Fotografens bilder har kommit....