• Svar på tråden Fotografens bilder har kommit....
  • Snuffen

Ni var verkligen jättefina, precis min smak på klänning, hår och bukett.

• Februaritjejen

Coola blider!!
    Gillar det verkligen, grattis!

• jalf

Tack för de värmande orden! Ni kanske kan hjälpa mig att välja den bästa bilden för förstorning? :D Jag har svårt att bestämma vilken/vilka vi ska välja....

• ninasl

jag tycker nog någon av närbilderna på er, tycker de ser så intima och fina ut. eller bild 17, den e himla fin, eller 8.. Jadu förstår att du har svårt att välja :)

• jalf

ninasl

Tack för hjälpen :D:D Ja, det är svårt att välja, man ska ju se den bilden varje dag, så man vill ju ta rätt. Det var liksom ingen som var så där självklar, men många var fina....

Någon mer som vill hjälpa? :)

• alvbröllop

Vem va fotografen? Om man ska lägga ut bilder på en hemsida så e de ju sjysst mot fotografen att skriva ut hans eller hennes namn? Så alla här som tycker att din fotograf gjort ett bra jobb kan anlita han eller henne.

• jalf

alvbröllop

Får man lägga ut det då? Tänkte att det kanske var mot snackreglerna? Jag ger gärna ut hennes namn, men bara om det är ok? :)

• jalf

Du kanske menade att jag skulle skriva ut fotografens namn på bilderna? Det har jag gjort nu. :)

• Fröken Rubin

Helt underbara bilder! Man hoppas att ens egna vartfall blir hälften så vackra så e jag nöjd. Helt underbart par med underbara barn!

• jalf

Fröken Rubin

Oj, tack snälla! :D:D:D:D Självklart blir ni lika vackra på er dag! ;);)

Svar på tråden Fotografens bilder har kommit....