• SL78
    Äldre 11 Mar 20:35
    7750 visningar
    63 svar
    63
    7750

    Är det ngn mer från Onsala

    Finns det ngn Onsalabrud som vill ut och röra på sig! Jag gifter mig i augusti och skulle tycka att det var kul om man kunde peppa varandra till promenader el. stavgång?? Alltid roligare när man är fler.

  • Svar på tråden Är det ngn mer från Onsala
  • Brober­g
    Äldre 14 May 13:13
    #0

    Jag ska ha Anna S...

    Det var nog just brudkonsultationen som fick mig att känna mig lite tveksam. Jag hade nog väntat mig nåt mer, hon frågade inte ens vad jag skulle ha för klänning, slöja etc. Visade inte ens vilken typ av smink det rörde sig om. Överlag så kändes det inte så engagerat från deras sida, hon visste inte ens att det var hon som skulle sätta upp mitt hår. Inget om tider, hur dags jag skulle vara där. Löshåret skulle jag fixa själv...men hon sa visserligen att det var bara att kika in när som helst om jag hade frågor. Men nästa träff blir ju på min bröllopsdag

    Jag hade gärnat velat att de kollade vad jag passade i, vad som passade till klänningen osv. Kollat om jag kanske behövde göra nåt speciellt inför dagen. Hon sa visserligen att jag inte skulle sola för intensivt och ha noppat ögonbrynen...

    Jag tror nog att de gör håret och sminkning jättebra för det såg man ju på tidigare bilder. Hon verkar ha gjort massa sådant men allt kändes bara så löst när jag gick därifrån. Det är nog mest därför...

    Vad fick du göra på din brudkonsultation, och vad ska du göra nästa gång du ska dit? *nyfiken i en strut*

  • kär & galeb
    Äldre 14 May 13:25
    #0

    Jag ska ha en tjej som heter Linda.
    Har träffat henne en gång då jagklippte topparna. Då gick vi igenom lite hur jag ville ha det. Jag hade med mig en massa bilder på hur jag ville ha det. sen ska jag dit den 2:a juni för att klippa och slinga håret, då ska hon passa på prov rulla håret för att se vilka spolar jag ska ha. Känns jättebra med henne, känns som hon förstår hur jag vill ha det.
    Tråkigt för dig när det inte känns hundra.
    funderar du på att byta?

  • Brober­g
    Äldre 14 May 13:30
    #0

    Ja eventuellt har min frisör som jag trivs jättebra med inne i Gbg fast det känns lite väl långt att åka på en redan lite stressig dag Jag är i valet och kvalet, man vill ju så gärna att allt ska kännas på topp och att man får börja den dagen på ett bra sätt.

  • kär & galeb
    Äldre 14 May 13:35
    #0

    Jo det är ju faktsikt så...den dagen ska allt kännas perfekt!

  • Brober­g
    Äldre 14 May 13:48
    #0

    Det är skoj att det äntligen närmar sig. Nu kan man ju börja ta tag i saker som festhäfte, bordsplacering mm. Vi tänkte göra en extra check av lokalen nästa vecka för att se vad man behöver komplettera med. Såg att ni också ska vara på Hanhalsgården

    Och snart är det dags att träffa prästen igen, och apropå det kom jag på att det är väl dags att skicka in hindersprövningen också.

    Massa skoj väntar

  • kär & galeb
    Äldre 14 May 13:53
    #0

    Japp Hanhalsgården blir det för vår del. Känns jättebra.!
    När var det ni skulle gifta er?
    Vi träffade prästen i torsdags...tränande bland annat på att gå. Vilken opräst ska ni ha?
    Vi ska ha thomas.
    LÄngtar såååå mycket!

  • Brober­g
    Äldre 14 May 14:23
    #0

    Vi ska ha Ingvar. Vi hade han på vår dotters dop och tyckte han var trevlig och önskade han redan när vi bokade tiden. Fast när vi träffade alla i kyrkan ångrade jag mig nästan för jag tyckte Tomas verkade så otroligt trevlig!!
    Vi gifter oss 11 augusti

  • kär & galeb
    Äldre 14 May 15:52
    #0

    Vi önskade också Ingvar då vi har haft han i alla möjliga olika tillställningar i vår familj. Han vigde tex. min mamma och pappa -79. Men han skulle tyvärr klättra i berg när vår vigsel är...så det fick bli Thomas.
    Men nu känns det jätte bra med Thomas!

  • Brober­g
    Äldre 14 May 18:00
    #0

    Oj klättra berg, det var värst!

  • SL78
    Äldre 23 May 11:00
    #0

    Jag har bokat tid hos Eirin på Klippa Gottskär, går dit i vanliga fall. Tror det blir jättebra.

  • Brober­g
    Äldre 24 May 21:30
    #0

    SL78 - Jag var förbi där och kollade, verkade väldigt trevligt. Men nu ser de tut att bli min vanliga frissa inne i Gbg...

  • SL78
    Äldre 29 May 07:54
    #0

    Var och handlade underkläder på Change på kungsmässan i lördags. Fick 2 uppsättningar bh + trosor men betalade bara för ena settet. Hade egentligen inte ens tänkt att lägga pengar på ny underkläder det drar ju iväg med strumpor + hållare mm.........men va fin jag blev.....längtar lite extra mycket nu. Vi får väl leva på vatten och bröd ett tag framöver

  • Brober­g
    Äldre 3 Jun 11:37
    #0

    Jag har oxå handlat underkläder där, det var ju sånt bra erbjudande. Men inga av dem kan jag ha under min klänning, har en axelbandslös. Fast jag hittade på Lindex, blev inte alls dyrt

Svar på tråden Är det ngn mer från Onsala