• Sweety75

Morgongåva till mannen!!

Har inga idéer på vad jag ska ge till min blivande man som morgongåva...

Där finns inget speciellt som han gillar men har ni några tips så blir jag jätte glad att höra!!

T ex vad har du tänkt att ge till din blivande?? :)

• Svar på tråden Morgongåva till mannen!!
  • drea

rocketqueen
    Hit ringde jag och bokade, men sen valde jag bort det alternativet eftersom jag hade lite brist på pengar just då!
    De var i alla fall jättetrevliga!

www.vingardar.com/

• rocketqueen

Tack så mycket drea!

• Monkanmys

Hur beställer man egendesignade manchettknappar, är det någon som har något ställe att rekomendera??

Vet inte heller riktigt vad jag ska ge..

• T&J

Jag gav min man ett plånbok i kalvskinn med hans initialer på

• Fru Nilsson 1/7-06

Jag gav min man en - "Jag älskar dig"-bok.
    I den hade jag samlat fotografier av oss från när vi började träffas fram till bröllopsdagen (vi hade då varit ihop i 13,5år), dikter, små fraser som vi brukar säga till varandra och sådana som är typiska för min man.
    Det jag skrev var i stil med:

Jag älskar dig för att:
    -du alltid ställer upp för mig, vad det än gäller.
    -du säger Hejdå! och pussar mig innan du går till jobbet

Jag älskar dig trots att:
    -du har fotsvett
    -du vägrar slänga dina fula (röda) kalsonger

Jag älskar våra:
    -mysiga onsdagskvällar hemma i lugn och ro
    -träningspass och promenader

Jag vet att du älskar mig trots att?
    -jag strör mina BH överallt
    -jag är oorganiserad

Osv osv....
    Bilder fanns till alla fraser!

• Novemberbrud07

Vet ej riktigt ännu men tankar på morgongåvor till min M2B...

1. Kärleksbok, gjord själv men våran låt, våra resor, älskar dig pga...
    2. Han gillar inte smycken o sånt. Men Georg Jensen har coola salt & pepparkar (twist) som man kan gravera in något på vardera....
    3. 12 små kuvert, öppna ett varje månad under vårat första år tillsammans. Olika saker i varje, någon present, aktivitet, han får bestämma mm.

• Utomlands-brud

Hej!
    Läste här på BT om någon som skrev som förslag att man kunde ge 12 kuvert - ett för varje månad på det första året tillsammans och att man kunde ha olika överraskningar i kuverten, t.ex. ett restaurangbesök, bio osv. det här tyckte jag lät jättebra! Jag drömde till och med om det i natt, att jag var ute och köpte 12 st kort till kuverten....haha

Detta tänker jag ge i morgongåva, men jag behöver er hjälp med att hitta på 12 st bra överraskningar, gärna romantiska och som inte kostar så mycket.
    Själv tänkte jag: 1.restaurangbesök (på en restaurang jag vet att han gillar), 2.bio,3.massage av mig 4.jag lagar en trerättersmiddag hemma till honom 5. Vi går på date o spelar biljard på samma ställe där vi gick på vår första date 6. jag bjuder på fika / brunch ute på en lör/ sön 7. picknick i det gröna
    Hjälp mig med fler överraskningar!!

• Lilla Li

Utomlands-brud: Denna idéen har redan presenterats i den här tråden. :) Men här är lite idéer på aktiviteter:

Picknick
    Biokväll
    Lång skogspromenad
    Vin, ostbricka och massage
    Trerätters hemma
    Hemlig uflykt
    Chokladprovning

• Joleen

Utomlands-brud:

Koncert, teater, musikal, fotbolls-/hopckeymatch, show, weekendresa, välja ett set nya underkläder till dig, en liten striptease i sängkammaren

• Joleen

Vinprovning, champagneprovning, chokladprovning (kan verkligen rekommendera det!)

• fru?

Puffar också för manchetknappar! Är det någon som vet var man kan få tag i snygga silvriga som man kan gravera med monogram?

Det blir det eller klocka :)

• Novemberbrud07

Jag har detta... (vet ej vilken ordning)

1. Nya morgonrockar (till oss båda, våra är jätteslitna) + frukost på sängen!
    2. Fotoalbum från våran resa & bröllopet (många väljer att inte skriva ut foton längre eftersom de är digitala men min M2B tycker det är roligt att ha fina album)
    3. Amerikans frukost (vilket han älskar)
    4. Dörrskylt med våra namn på
    5. Uppassning hela dagen! Jag är din slav!
    6. Göteborg, heldag med god middag & bio . Jag bjuder!
    7. Jag kommer till ditt jobb & bjuder ut dig på myslunch!
    8. Räkfrossa med våran kustbåt (3 timmar)
    9. Dagstur till Gullholmen
    10. Vinflaskor för 1:a, 5:e & 10:e bröllopsdagen! Ev. vinglas för tillfället också - finare!
    11. 3-rätters middag (jag gör allt)
    12. Detta blir den sista - Weekendresa till t.ex. Prag, Paris?

Är inte helt bestämt ännu men något åt detta hållet! Då blir det både lite presenter & mysdagar!

• TigerLinn

funderara på att ge honom en stjärna i universun med ett namn på vilket vet ja inte än...

man kan köpa dessa på www.mystar. (se eller com eller nu) minns inte..

• Madelensh

Min blivande är väldigt historieintresserad så han får en massa historieböcker!

Svar på tråden Morgongåva till mannen!!