• Sweety75

Morgongåva till mannen!!

Har inga idéer på vad jag ska ge till min blivande man som morgongåva...

Där finns inget speciellt som han gillar men har ni några tips så blir jag jätte glad att höra!!

T ex vad har du tänkt att ge till din blivande?? :)

• Svar på tråden Morgongåva till mannen!!
  • bofink

En klocka med gravering på baksidan?

• Lilla Li

Har många funderingar - har inte bestämt mig än... :)

- Lapptäcke avancerat, där varje lapp är ett fotografi av oss (negativt: inga bröllopsbilder)
    - Lapptäcke enklare, där en lapp i mitten är broderad med vårt bröllopsdatum, inga bilder alls
    - Överlakan, vitt med vårt broderade bröllopsdatum på som man viker upp över täckkanten
    - Secret box
    - Tavla jag själv målat
    - Tavla jag köpt med sensuellt/kärleksfullt motiv att ha i sovrummet
    - En upplevelse typ köra Ferrari-bil
    - Tatuering av en liten fjäril på ankeln som representerar honom, byggs sedan på med en fjäril för varje barn

Har som sagt inte bestämt mig än men det lutar mest åt secret box, tatuering och tavla just nu. Secret boxen ska jag i så fall göra med hjälp av min tärna.

• lindafreddie

Jag söker oxå tips på morgongåvor som inte är secretbox?? Helst inte något smycke heller.. jag har fått tips av vänner att jag ska köpa konsertbiljetter eller vin-,whiskey- eller chokladprovning eller resecheckar.

Men jag hade ju helst vela haft någon pryl som han kan titta på eller använda & minnas bröllopsdagen & tiden innan vi gifte oss!

• Joleen

Min m2b fyller 30 i sommar så jag har många uppslag på presenter just nu. Eftersom jag har extraknäckt som modell tidigare så har jag även gjort en del underklädesfotograferingar på kul så det skulle inte vara något nytt för honom. Har dock funderat på att boka en fotografering som överraskning för oss två tillsammans hos en tjej som fotat mig tidigare och som är duktig!

Jag har funderat på att köpa en Letherman-kniv med inskription eller en kompass med inskription även den. Sen har jag tänkt att han ska få manschettknappar som jag designar till honom.

Ska fundera på fler tips!

• joer

Jag fixade ett par silvriga manchettknappar som jag lät graverade hans mongram i det blev super snyggt. Han blev jätte glad.

• Irrepirreplutt

Ursäkta en dum fråga för en som inte är uppdaterad vad är en secret box?

• Lilla Li

Irrepirreplutt: Det är en samling vackra, avklädda foton på bruden. Ofta har hon på sig de underkläder hon tänkt ha på bröllopsnatten, och bilderna är mycket smakfulla och sensuella.

• drea

Jag gav min man tre flaskor vin.
    En som vi skulle dricka på vår ettåriga bröllopsdag
    En till den 5te och en till den 10de.

Andra tips är
    en vinrad på en vingård i Frankrike (kostar ca 800kr per år)
    Manchettknappar
    Klocka

• rocketqueen

drea
    Hur köper man en vinrad och hur fungerar det? Berätta gärna mer!

Svar på tråden Morgongåva till mannen!!