• Fru Cinder­ella
    Äldre 16 Feb 09:37
    11847 visningar
    133 svar
    133
    11847

    Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (3)

    Hej på er Linköpingsbrudar!

    Vi glömde visst starta en ny innan den andra stängdes!

    Så hoppas att ni alla hittar hit!

    Dags för en träff snart??

  • Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (3)
  • Fru Cinder­ella
    Äldre 5 Apr 10:05
    #0

    Tozza

    Vad kul!

    Vad ska du ha för slöja till, om du nu ska ha någon *nyfiken*

  • Tozza
    Äldre 7 Apr 21:54
    #0

    Jag tror inte jag ska ha någon slöja till, testade när jag provade klänningen, men kände mig inte så bekväm i den. funderar på och ha nått över axlarna (sjal, bolero elelr kavaj eller nått) ifall det blir kallt på kvällen. Ska kolla vad sjal kostar på BH.

    Förästen vad har du för underkläder till klänningen om man får fråga?

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 8 Apr 00:01
    #0

    Tozza

    Själv ska jag ha slöja med meters släp

    groups.msn.com/LadyCecilia/klnning2.msnw
    groups.msn.com/LadyCecilia/provfoton.msnw

    Jag ska ha axelbandslös BH från halens, några nätta vita eller hudfärgade trosor som jag inte köpt än och sådana där tantstrumpor som slutar på fotknölen!

    Hade gärna haft strumpeband men jag tror det kommer synas igenom.

  • Tozza
    Äldre 8 Apr 13:07
    #0

    _cinderella_

    Jag tycker slöja är jättefint när man har lite längre finare hår, som du, men det har inte jag.

    Jag fudnerade oxå på strumpeband, men insåg oxå att de nog skulle synas igenom, så jag tänkte köpa sloggi´s trosor utan sömmar och en axelbandslös bh (det borde väl funka med vilken som helst?) och sen såna strumpor oxå.

    Såg att du skulle ha färgglad kavaj till klänning, det var ju skit snyggt, blir ju lite 2blekt" med bara vit, nu funderar jag på nått vinrött till, har vinröda blommor osv.

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 8 Apr 13:18
    #0

    Tozza

    Det är inte mitt hår ;)

    Ska du ha hela strumpbyxor? Jag klarar verkligen inte av sådana, vet inte, de stör mig. Skulle helst vilja ha strumpebandshållare och stay ups, men det skulle säkerligen också synas :(

    Jo visst är det läckert med färg till, vinrött blir helläckert!!
    Ska själv ha vinröda blommor, därför tyckte jag det kunde vara snyggt med något mörkgrönt till alltihopa, för att bryta av det vita ytterliggare!! Men sambon kommer matcha med vinröd kravatt.

  • Miss Sophie­!
    Äldre 8 Apr 23:08
    #0

    Nu kanske jag gör reklam... Om ni är intresserade av pyssel, inbjudningskort, scrapbooking så ska ni titta på Kanal Lokal på fredagar from 20 april (tror det var kl 16). Då kommer nämligen Minelle dit och visar och inspirerar lite. Råkande vara i hennes affär när de var där från Kanal lokal och pratade med henne.

  • M&H
    Äldre 10 Apr 16:27
    #0

    Nån som har tips på en bra kvinnlig solist för kyrkan, som inte är allt för dyr?

  • janson­77
    Äldre 10 Apr 18:39
    #0

    Jag undrar oxå....Hon vi har frågat haer inte svarat, inte ens lämnat nåt slags besked, men än är det långt kvar.....

  • M&H
    Äldre 10 Apr 21:01
    #0

    Puffar lite för en eventuell solist

  • Tozza
    Äldre 13 Apr 12:38
    #0

    _cinderella_

    Nää inga hela strumpbyxor, risken finns då att min mage putar ut

    Jag köpte strumpebandshållare osv, men insåg sen att som du skriver så skulled et nog synas igenom, klänningen är ju ganska tajt. Så det blir ett par sömnlösa trosor (hörde att sloggy hade några bra) och sen nån axelbandslös bh.

    BH hörde av sig igår och min klänning har de just fått hem, så jag ska dit så fort jag får tid och prova den igen *spännande*

    Har ingen aning om solist tyvärr.

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 13 Apr 19:11
    #0

    Tozza
    Vad kul

    Blir noig stay-ups för mig, även fast jag itne riktigt trivs i det. Något måste man ju ha

  • Tozza
    Äldre 13 Apr 20:20
    #0

    Jo jag med tänkte ha stay ups, men jag har aldrig haft det, och jag fasar för att de ska ramla ner typ mitt under vigsel akten eller nått

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 13 Apr 21:52
    #0

    Jag med!!!
    Mitt minne av dem är att när man inte retar ihjäl sig på silikonkanten så ramlar de ner!

    Tänker packa ner ett par vita knästrumpor i väskan också att ha o byta med i fall det blir för jobbigt!

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (3)