• myr

Bröstförstoring7

Hej finns det ingen här som fått problem vid bröstförstoring? Jag har nämligen fått det.. Jag opererade mig i ockelbo i september 06, silikon 400cc och har nu fått typ "veck" på brösten i klyftan! Min kirurg säger att hon inte kan trolla och att det kan bli så..Att jag har för lite underhudsfett, så det lyser igenom. Men när frågade henne om det skulle ha blivit annorlunda om hon satt in inplantat som inte hade så stor dimension, så sa hon att det nog inte hade blivit så då! Men jag visste inte ens att det fanns andra typ högprofils bröst med mindre dimension!!Hon berättade inte det för mig innan operationen, hon vill ha 20000kr till för att byta, och jag tycker vi kan mötas eftersom det blivit fel, och "bara" betala 10000kr. Oj vad mycket det blev.. lite upprörd..
    SNÄLLA ge mig förslag, jag har så svårt att stå på mig

• Svar på tråden Bröstförstoring7
  • SlottsBrud2008

snuttungen och myr

Om man går in på någons sida så finns det lixom en "meny" överst på den. Det står dagbok, gästbok och sånt. Där finns det en där det står filer & bilder. Där under ligger bilderna.. inte alla som har bilder dock juh.

• nilla83

Budgetbrud2008
    Jag tackar för lyckönskningen! Hoppas allt e bra med dig ;)

• SlottsBrud2008

nilla83
    Varsågod Snart är det... nervös ännu?

• nilla83

Nä faktiskt inte,konstigt men skönt! Hoppas jag slipper bli nervös över huvud taget men det kommer väl timmarna innan;) Det jag oroar mig lite över e narkosen(har aldrig blivit sövd innan) och att smärtan ska vara outhärdlig efter op:( Hoppas jag är lite skonad mot den värste smärtan iallafall.
    Hihi snart har även jag tuttar;)

• SlottsBrud2008

Narkosen var det bästa av allt Snurrigt!!
    Jag blev faktiskt inte nervös alls, var mest lättad över att det äntligen skulle bli av..
    Inte hade jag särskillt ont heller, men jag var tydligen ett extrem-fall. Men jag förväntade mig verkligen helvetet på jorden, haha.
    Oooh, jag vet hur det är. Man är heelt lyrisk!!

• Filipa

nilla83,
    kan inte du visa oss bilder på hur resultatet blev, som budgetbrud2008 har gjort på sin mylava? Vore så kul att se hur det blev jue

• nilla83

Jo det ska jag göra så fort dem e klara;) Nu e deu bara 21 timmar kvar, va konstigt det känns....

• nosan

hej
    Är det någon som kan hjälpa mig, jag vill nämligen operera brösten. Min pojkvän ska stå p ålånet ,men han har inte fast jobb så jag undrar hur får man lån utan fast jobb? Nån som vet?

• pickolina

nosan - Om han inte har en etablerad kontakt med en bank eller något att använda som säkerhet så är det nog väldigt tveksamt om han kan få lån utan fast arbete. Då måste någon gå i god för honom, dvs en borgenär/borgensman eller vad det nu heter..vet att många säger fel...

• vioola

Om han studerar går de ju att låna, annars är det nog en borgensman som redan skrivet är :)

• nilla83

Nu e det fixat tjejer!
    Mår bra men har ganska ont emellanåt.
    Bilder finns på Plasticsurgery.
    skriver mer när jag orkar;)

• Lindistjejen27

Hej hej tjejer! Jag ska op mig i mars. Jag op mig för 2 år sedan, med flytande silikon. Tyvärr har ena implantatet veckat sig! Det gör superont!
    Denna gång ska jag ta gelehallon med hög profil. Så jag är här inne o läser lite vad ni tycker om gelehallon Superbra tråd!!

• caso78

Hallååå... tjejer... vad är det för veck ni pratar om.. jag kan inte riktigt förstå.. blir det veck på brösten? Hmmm.. o större risk om man inte har underhudsfett alltså? Jag har ju inget...kanske kommer att se jättekonstigt ut...Ska på konsultation 15e mars...

• pickolina

caso78 - Veckbildning är vanligt om man har koksalt eller flytande silikon. Det är en av fördelarna med att väla geléhallon.. Som jag skrev i din andra tråd.

• caso78

Pickolina... ja, jag har ju funderat på geléhallon för de verkar ju bäst... men nu börjar jag känna oro för det som jag nämnde i tråd nr 8...(jag är överallt )Att brösten inte hinner sjunka på två månader då op ska vara 30 mars o giftermål 2 juni.. hmmm... Måste kanske snacka m kirurgen men han kanske inte säger the truth då han vill ju sälja... hmmm...

• pickolina

caso78 - Prova att prata med honom. Om han vet att det enbart handlar om att ev. skjuta upp operationen så kanske han är ärlig.. ;) Det är ju väldigt snart efter operationen. Det kanske inte skulle störa dig alls men brösten kommer definitivt inte ha sin "rätta" form så snart efter operationen, så det är ju en risktagning då så klart... Vilket knepigt dilemma.

Svar på tråden Bröstförstoring7