• myr

Bröstförstoring7

Hej finns det ingen här som fått problem vid bröstförstoring? Jag har nämligen fått det.. Jag opererade mig i ockelbo i september 06, silikon 400cc och har nu fått typ "veck" på brösten i klyftan! Min kirurg säger att hon inte kan trolla och att det kan bli så..Att jag har för lite underhudsfett, så det lyser igenom. Men när frågade henne om det skulle ha blivit annorlunda om hon satt in inplantat som inte hade så stor dimension, så sa hon att det nog inte hade blivit så då! Men jag visste inte ens att det fanns andra typ högprofils bröst med mindre dimension!!Hon berättade inte det för mig innan operationen, hon vill ha 20000kr till för att byta, och jag tycker vi kan mötas eftersom det blivit fel, och "bara" betala 10000kr. Oj vad mycket det blev.. lite upprörd..
    SNÄLLA ge mig förslag, jag har så svårt att stå på mig

• Svar på tråden Bröstförstoring7
  • myr

Tack,det är skönt med råd. Det är en jobbig sitts, dom e jättfina annars förutom att muskeltrådarna drar i protesen så det blir dessa veck..
    Men men jag ska verkligen fundera..

• SlottsBrud2008

snuttungen
    Ingen fara, jag hade varit superglad om någon svarat på alla mina frågor innan jag opade mig

Jag är 177 lång och väger ungefär 53 kg. Jag hade en ganska normal b-kupa. Nu har jag 70F. La in 310fm och 335ff (ff betyder att det är mer projektion på det implantatet, bara höjden som skiljer - inte diametern).

Ja, det är verkligen en helt annan sak att prata med nån som gjort en op än en läkare. Läkarna vill ju faktiskt "sälja" något till en..

• snuttungen

Tack igen Budgetbrud,

en fråga till, ligger dina implantat framför eller bakom muskeln?

• SlottsBrud2008

snuttungen
    Dom ligger bakom muskeln, det vanligaste alternativet bland svenska kirurger.
    Framför kommer mer och mer, tex om det finns risk för db (dubble bubble - sök på google) så är det ett bra alternativ. Jag trivs med att ha mina bakom och har inga problem alls.
    Visst, när jag "flexar" (haha - är inte så vältränad som det låter ) bröstmuskeln så rör implantaten på sig, iom att muskeln trycker på dom så är det inte så konstigt. Vissa har ont av det, både att dom känner att implantatet rör på sig och att dom tycker det ser konstigt ut. Vissa rör sig mer, andra mindre.
    Men det är verkligen inget jag har ont av.

Hoppas det hjälper lite, bara att fråga om du undrar

• *sussie*

Hej alla!

Jag har opererat brösten för drygt 2 månader sedan...har inte haft problem med veck trots lite fett på kroppen. Titta in på min sida på detta forum:

plasticsurgery.mylava.net/index.php&gid=1641&tab=2

Jag svarar gärna på frågor där + att jag har många bilder upplagda!

mvh susanne

• *sussie*

jooo....jag heter Susanne på forumet!

• nilla83

Hallå igen tjejer!
    Länge sedan jag var här men nu e jag tillbaka;)
    Nu e det snart dax för mig... 6 februari bär det av mot Citadellkliniken och dr Peter Cosmo. Jag har valt 325cc moderat profil texturerad yta,snitt i armhålan och placering bakom muskeln.(mina mått: 167/56 och nuvarande bh storlek 70b)
    SPÄNNANDE,SPÄNNANDE!!
    KRAM på er allihopa!!!

• SlottsBrud2008

Jag finns oxåa på plasticsurgery.mylava.net
    tillbehör heter jag, finns en del bilder på boobsen och sådär.

nilla83
    Goosh vad spännande, det är ju värsta snart Lycka till till tusen!!

• snuttungen

Sussie och Budgetbrud,

jag har gått med i mylava för ett tag sedan, men jag fattar fortfarande inte var man hittar bilder? Kan ni upplysa mig?

• myr

Samma sak här kan inte heller hitta några bilder ..

Svar på tråden Bröstförstoring7