• Kixy

Snart är det dags och jag har massor kvar...24/2

...snart är det dags (24 februari) och allt är typ halvklart. Maten är inte bestämd, klänningen är inte riktigt provad, blommorna är inte bestämda, bröllopsprogram är inte klart dvs inte ens påbörjat...mm M2b ska på svensexa en helg, vi ska åka till tyskland en helg, Möhippa har jag ingen aning om, jobbar gör jag två helger. HUR ska man hinna??? Någon med något supertips???

• Svar på tråden Snart är det dags och jag har massor kvar...24/2
  • Dallas

Snöpinglan
    Mycket smart!
    Konstigt nog är min lista längre än sambons.... men jag är också mer petig med detaljerna

• Gotland -08

Bride 2007: Lycka till med Secret Boxfotningen, funderar på att göra det i morgongåva men jag har ju lite tid på mig... Vem ska fota?

• Gotland -08

Ups! Sorry, nu gjorde jag något man inte ska...snor mig en fråga i en tråd som handlar om annat. Det var inte meningen Kixy

• Februari07

Hur gör ni med bordsplaceringen! Den ska ju vara med i festprogrammet både en bild och förklaring av alla gäster. Tänk om ngn blir sjuk eller faller bort i sista stund, då måste man ju flytta ihop gästerna på bordet och då stämmer inte bilden i häftet. Tjorvigt för man måste ju trycka upp festpgrogrammet ett tag innan.

Kanske man då får lägga in en lös bild på bordet med ny placering i varje häfte.

• Snöpinglan

För alla i denna tråd som gifter sig den 24/2, idag är det exakt 1 månad kvar! Oj, vad pirrigt!

• Snöpinglan

Och för att hålla mig till ämnet brodsplacering: jag tror att jag skall lista alla namnen i festhäftet, men köra själva översikten över placeringen på en lös istickslapp i hästet, så kan man vid behov justera in i det sista. Hur gör ni andra?

• Februari07

Ja så kan man ju göra!

• Bride 2007

Gotland-08
    Jag kommer fotas av en tjej som har en fotostudio här i Jönköping. Har precis pratat med Hotelldirektören.. vi ska få låna deras bröllopssvit ett par timmar å fota i!! Har varit och köpt lite strumpeband och sånt idag.. shit.. jag är helt nervös. man har ju lite skavanker, men man får komma ihåg att han älskar mig ändå:)

• Gotland -08

Bride 2007: Förstår att du är nervös... men skavanker har vi nog alla Det kommer säkert gå kalasbra! Lycka till!

• Bride 2007

Nu är secret boxen gjord! Det va lite pirrigt.. men det släppte efter ett tag! Hoppas det blir fina bilder! Ska få se lite smakprov på hur det blev nästa vecka typ.. Sen fixar hon i ordning ett album med de bilderna jag väljer... Insåg att vi inte har fixat någon bil än! Har ni andra fixat det?

• Bride 2007

japp... 24 dagar kvar och nu börjar det kännas lite mer i magen...

• Snöpinglan

Och nu är vi inne i februari...

Svar på tråden Snart är det dags och jag har massor kvar...24/2