• Thailands brud

HJÄLP! Hur tolka grav. testet?

Jag har mått illa under en veckas tid nu och det blir bara värre o värre..... har fruktansvärd halsbränna och magen ser ut som en ballong.

Köpte ett CB grav test idag trots att det är minst 3 dagar till mens. I början visade det ett svagt svagt svagt plus men nu efter ca 20 minuter kan man bara se ett minus. Hur ska jag tolka detta?

Jag testade inte med den första morgonurinen vilket man egentligen skulle gjort..... Får väl annars testa imorgon igen.

Vilka är era erfarenheter?

• Svar på tråden HJÄLP! Hur tolka grav. testet?
  • Thailands brud

Till er allihopa-

Jag har tittat på testet nu i mkt starkt ljus och man ser klart och tydligt ett plus.....
    Ska testa imorgon med morgonurin och blir resultatet detsamma så är ju gåtan kläckt.

Gåta o gåta....hehe, har man sex blir et bebis, inte så svårt egentligen

• Mimi&Nicke

Thailands brud

Ett försiktigt grattis! Vad spännande.. men säger som resten av tjejerna - testa dig åter på måndag så vet du garanterat.

Å vad det kommer till gåtan.. Jag tycker nog att det är en gåta hur man överhuvudtaget kan bli med barn. Det är ju jättesvårt helt seriöst. Tidpunkten måste klaffa precis och kroppen ska vara av samma åsikt om att bli gravid som sinnet är. Är ju i slutändan bara 20% chans att bli med barn varje månad.

• Thailands brud

Till er alla:

Efter konsultation av en BM så rådde hon mig att testa morgonen efter eftersom det med stor sannolikhet var fel på testet. Gjorde detta och fick ett tydligt minus dagen efter....så nu behöver man itne undra mer!

• Thailands brud

Ännu ett tillägg:

Efter fortsatt utebliven mens gick jag till HUM för att konstatera att det var minus på stickan. Iställer konstaterades det ett tydligt plus och vi väntar nu vårt första barn! Så det var inget fel på det första testet

• InaHjärtarAdam

ååh grattis!!!!!

• Rugbytjej

Grattis!! Åh vad kul!! Önskar att det vore jag som råkade bli gravid, hihi (fast du kanske inte råkade utan faktiskt försökte? i vilket fall som helst, ett stort grattis till er båda)

• Thailands brud

Tack tack allihop! Thailandsbröllopet blir nog av på annat sätt nu, innan bebisen kommer hoppas jag Får nog bli strandbröllop i Svedala.

• blablabla

ååå! Grattis Grattis :D

• Thailands brud

Tackar ödmjukast för alla grattis Nu börjar chocken att lägga sig och oron över hur mkt som kan hända har infunnit sig istället.

Svar på tråden HJÄLP! Hur tolka grav. testet?