Hej alla glada!¨
för glad är inte jag, snarare arg,ledsen och förvirrad.
Var hos gyn idag.. ska förklara läget , det lär bli snurrigt.
Jag hade en riktig sur tant .
1. hon gnällde på min vikt, ja jag vet jag är överviktig vill inte gärna höra om det när det inte gäller om preventivmedel.
2.Hon påstår att allt som jag har hört om nedstämdhet är en myt, att man mår inte så dåligt av ppiller, (hormoner), plus att man inte kan gå upp i vikt av det heller, myt 2.
3. Efter många om och men sa hon att jag kunde testa och äta yasmin utan uppehåll, pga av huvudvärken jag få, hade för mig att det inte va bra att äta dom hela tiden för då utebli ju mensen, det var nya studie som visade att det gå bra att göra så, man kan har uppehåll efter ca 2 månader.
4. efter vi hade pratat en stund och jag beskrev om min migrän med, så säger hon att jag inte få äta östrogen över huvudtaget pga stroke risk!! Har aldrig hört talas om det. Ingen har varnat mig innan heller
.
Stressad som hon va så gav hon mig en ny tid, ska sätta in en pstav nu för det är det el spiral jag kan har: Känner mig kluven , stå ju på inf att man kan gå upp i vikt men hon säger att det rör sig om max 1 kg..
Usch fundera på att boka av o fundera lite!!! mest av allt blev jag ledsen och besviken för hon mer el mindre dumförklarade mig känndes det som...
Snälla råd!!! ni som orkade och läsa