• Lady o Lufsen
    Äldre 27 Oct 20:48
    12090 visningar
    142 svar
    142
    12090

    Vem är du bakom ditt "nick"?

    Halloj brudar!
    Vem gömmer du bakom ditt nick?

    Ja, ytterligare en enkät, kul,va?

    *Varför valde du just det namnet till ditt nick? Står det för något speciellt?

    *Hur gammal är du?

    *Är du gift redan?

    *Har du någon specialitet dvs är du lite av en expert på diamanter, smink, relationer, klänningar, dekoration, blommor el dyligt?

  • Svar på tråden Vem är du bakom ditt "nick"?
  • Pomodo­ro
    Äldre 1 Dec 18:10
    #0

    Varför valde du just det namnet till ditt nick? Står det för något speciellt?
    Pomodoro betyder tomat pa italienska. Laste pa en burk med pastasas nar jag forsokte hitta pa ett nick. Tror det ordagrannt betyder guldapple, vilket jag tycker ar ratt fint.

    Hur gammal är du?
    -26

    Är du gift redan?
    - Nej. nasta ar

    Har du någon specialitet dvs är du lite av en expert på diamanter, smink, relationer, klänningar, dekoration, blommor el dyligt?

    Nej. Inte sa intresserad o har inte tid.

  • Ellie2­6
    Äldre 2 Dec 05:55
    #0

    Varför valde du just det namnet till ditt nick? Står det för något speciellt?

    Syrran kallar mig för Ellie. Har glömt varför Dessutom är jag 26 år gammal.

    Är du gift redan?

    Nej, 070707 är vårt datum (och en del andras :))

    Har du någon specialitet dvs är du lite av en expert på diamanter, smink, relationer, klänningar, dekoration, blommor el dyligt?

    Nix, tyvärr inte!

  • ~~Dark Angel~­~
    Äldre 2 Dec 09:50
    #0

    *Varför valde du just det namnet till ditt nick? Står det för något speciellt?

    SVAR: Jag råkar vara lik Jessica Alba som spelar Dark Angel och när den TV-serien gick på TV så fick jag heta det av mina vänner, mest på skoj.

    *Hur gammal är du?

    SVAR:24 år

    *Är du gift redan?

    SVAR: Nej, inte förrän i juni nästa år.

    *Har du någon specialitet dvs är du lite av en expert på diamanter, smink, relationer, klänningar, dekoration, blommor el dyligt?

    SVAR: Jag tycker att det är jättekul med scrapbooking och pyssel, men expert är jag inte. Trycksaker gör jag såklaret själv.

  • Tizzel­tazz
    Äldre 3 Dec 05:46
    #0

    Varför valde du just det namnet till ditt nick? Står det för något speciellt?
    => min m2b har ett speciellt efternamn och hans gamla chef brydde sig inte om att försöka uttala det utan sa...tizzeltazz ;)*Hur gammal är du?

    *Är du gift redan?
    => 25 år

    *Har du någon specialitet dvs är du lite av en expert på diamanter, smink, relationer, klänningar, dekoration, blommor el dyligt?
    => har sysslat massor med löshår, speciellt rastaflätor, corn rows och hårförlängningar. visare älskar jag att scrappa...

  • Tizzel­tazz
    Äldre 3 Dec 05:47
    #0

    *asg*
    har inte varit gift i 25 år...jag ÄR 25 år och gifter mig 080916 *ssshhh hemlis*

  • tofsla­n och vifsla­n
    Äldre 3 Dec 20:19
    #0

    *Varför valde du just det namnet till ditt nick? Står det för något speciellt?

    Jag bara älskade Mumintrollen som liten

    *Hur gammal är du?

    34

    *Är du gift redan?

    Ja, sedan den 2/9-06

    *Har du någon specialitet dvs är du lite av en expert på diamanter, smink, relationer, klänningar, dekoration, blommor el dyligt?

    Nä, egentligen inte. Men om något behöver förklaras kallas jag gärna in då jag anses vara mycket pedagogisk. Också är jag grym på att plocka trattkantareller

  • Coorne­t
    Äldre 3 Dec 20:45
    #0

    *Varför valde du just det namnet till ditt nick? Står det för något speciellt?

    Det är ett nick jag alltid använder, använd det sedan 1998 ungefär. Relaterar lite tillbaka till mitt mellan namn

    *Hur gammal är du?
    23år

    *Är du gift redan?
    Nope, sambo och förlovad sen fredags

    *Har du någon specialitet dvs är du lite av en expert på diamanter, smink, relationer, klänningar, dekoration, blommor el dyligt?

    Expert är väl att överdriva men älskar att pyssla med dekorationer, kort osv..

  • Angeli­caJ
    Äldre 4 Dec 00:18
    #0

    Varför valde du just det namnet till ditt nick? Står det för något speciellt?

    Står inte för så mycket mitt namn och första bokstaven på min M2B

    *Hur gammal är du?
    24år

    *Är du gift redan?
    Nope, 070811

    *Har du någon specialitet dvs är du lite av en expert på diamanter, smink, relationer, klänningar, dekoration, blommor el dyligt?

    Älskar att scrappa ingen expert men
    Älskar även blommor har gått en utbildning i blomsterbinderi, och älskar även inredning med allt vad det innebär

  • Lady o Lufsen
    Äldre 4 Jan 15:44
    #0

    puffar

  • Nilla7­8
    Äldre 4 Jan 15:54
    #0

    Kallas Nilla (Pernilla) är född 78
    Fyller 29 på söndag
    Nej....gifter mig den 5 maj
    Ja, inredning och detaljer-har ett öga för det.Håller bla på att göra mina inbjudningar nu där ingen inbjudning är lik den andra

  • cricri
    Äldre 4 Jan 15:54
    #0

    *nån kallade mig så här nån gång hehe

    *30

    *Nej

    *kanske mat och hälsa, skönhet, feng shui mm

  • Dallas
    Äldre 4 Jan 16:04
    #0

    *Varför valde du just det namnet till ditt nick? Står det för något speciellt?
    Jag gillade Dallas på 80-talet, + dålig fantasi.

    * Jag! är det som göms bakom nicket

    *Ytterligare en enkät, kul va?
    Jaa, det är kul att läsa!

    * Hur gammal är du?
    34. men fyller 35 i år

    *Är du gift redan?
    Nej

    *Har du någon specialitet dvs är du lite av en expert på diamanter, smink,relationer, klänningar, dekoration, blommor eller dylikt?
    Nix, men:
    Jag är en rätt bra på fester, kan laga mat till större och mindre kalas. Fick bra betyg som toastmaster( kul!!)
    Är ganska rolig och kör bil som en gud

Svar på tråden Vem är du bakom ditt "nick"?