• Lady o Lufsen

    Vem är du bakom ditt "nick"?

    Halloj brudar!
    Vem gömmer du bakom ditt nick?

    Ja, ytterligare en enkät, kul,va?

    *Varför valde du just det namnet till ditt nick? Står det för något speciellt?

    *Hur gammal är du?

    *Är du gift redan?

    *Har du någon specialitet dvs är du lite av en expert på diamanter, smink, relationer, klänningar, dekoration, blommor el dyligt?

  • Svar på tråden Vem är du bakom ditt "nick"?
  • viktualia

    Varför valde du just det namnet till ditt nick? Står det för något speciellt?

    Är en lagom vansinnig människa och ville ha något av Pippi Långstrumps förnamn som nick! Viktualia var ledigt!

    *Hur gammal är du?
    29

    *Är du gift redan?
    japp sedan snart 2 veckor (28/10)

    *Har du någon specialitet dvs är du lite av en expert på diamanter, smink, relationer, klänningar, dekoration, blommor el dyligt?

    Jag är nog lite av expert på att organisera stora fester, på att laga mat och på att konsulta i specialmatsfrågor. Har serverat på rätt många bröllop och älskar att hålla tal. Sjunger hellre än bra, men har bra koll på lämplig repetoar för bröllop.

    Är dessutom aktiv i en frikyrka och har koll på hur kyrkliga tillställningar som vigslar och dylikt fungerar.

    (NEJ jag tänker inte bli bröllopskoodinator trots ovan nämnda egenskaper.. ha ha)

  • Johannaringer

    *Varför valde du just det namnet till ditt nick? Står det för något speciellt?

    Jag heter Johanna, och ringer är en del av mitt efternamn. .. Och så pratar jag en del i telefon också ;)

    *Hur gammal är du?

    20 år.. finfin ålder!

    *Är du gift redan?

    Nepp! 14/7 07 smäller det!

    *Har du någon specialitet dvs är du lite av en expert på diamanter, smink, relationer, klänningar, dekoration, blommor el dyligt?

    Jag är ruskigt bra på att läsa böcker, och på att sjunga. Sen är jag en hejare på att göra av med pengar, särskillt såna som jag inte har..!

  • @-}----

    *Varför valde du just det namnet till ditt nick? Står det för något speciellt?
    Fick så otroooligt många rosor av min man när han friade.....

    *Hur gammal är du?
    28 år

    *Är du gift redan?
    Japp, den 30 sep 2006

    *Har du någon specialitet dvs är du lite av en expert på diamanter, smink, relationer, klänningar, dekoration, blommor el dyligt?
    Syr klänningar :)

  • Lady o Lufsen

    Är helt ny här...

    Varför valde du just det namnet till ditt nick? Står det för något speciellt?

    Hathor var en kärleksgudinna från Egypten
    (när jag ser mina inlägg så är nicket inte så romantiskt som jag trodde att det skulle var- ser nästan lite illa ut )

    *Hur gammal är du?
    39, nyss fyllda

    *Är du gift redan?
    Yes!

  • f.d. Svart brud

    *Varför valde du just det namnet till ditt nick? Står det för något speciellt?
    Jag hade svart brudklänning och svart i färgtemat

    *Hur gammal är du?
    32

    *Är du gift redan?
    Ja, sedan drygt 4 år

    *Har du någon specialitet, dvs är du lite av en expert på diamanter, smink, relationer, klänningar, dekoration, blommor el dylikt?

    Öh... Jag har väl blivit lite expert på bröllop under åren.
    Gillar blommor mest.

  • kentfantast

    *Varför valde du just det namnet till ditt nick? Står det för något speciellt?
    Ja, jag är en hängiven kentfantast.
    Jocke Berg är det bästa som har hänt Sverige. Det är min mailadress, så det var enkelt att ta den...

    *Hur gammal är du?
    26

    *Är du gift redan?
    Japp, sen 23 september

    *Har du någon specialitet dvs är du lite av en expert på diamanter, smink, relationer, klänningar, dekoration, blommor el dyligt?
    Det sägs att jag är sjukt organiserad. Min kompis kallar mig Monica (Geller...). Men jag vet inte... Annars är jag intresserad av relationer (vill bli terapeut) men om de egenskaperna dominerar i forumet är jag tveksam till.

  • drömbrud

    *Varför valde du just det namnet till ditt nick? Står det för något speciellt?

    - Jag har har bytt Nickname här på BT kanske 5 ggr sedan 1½ år. Jag byter oftast för jag inte vill bli kopplad med en av mina gamla trådar (ibland väldigt känsliga). Men sist jag bytte nick gjorde jag det för att jag tycker att sången som mitt nick beskiver är så fin. Ska försäka behålla detta nick ett tag..

    *Hur gammal är du?
    19

    *Är du gift redan?

    -Inte änu, 2/2-08

    *Har du någon specialitet dvs är du lite av en expert på diamanter, smink, relationer, klänningar, dekoration, blommor el dyligt?

    - Skulle nog vara smink...

  • Granada

    *Varför valde du just det namnet till ditt nick? Står det för något speciellt?
    Det aer namnet pa staden i Spanien daer jag bor. Lite fantasilöst kanske..

    *Hur gammal är du?
    27

    *Är du gift redan?
    Nej, inte förraens den 30 december

    *Har du någon specialitet dvs är du lite av en expert på diamanter, smink, relationer, klänningar, dekoration, blommor el dyligt?
    Hmm, jag aer verkligen inte expert pa nagon av de sakerna, men jag aer ganska bra pa att laga mat!

  • Ascaris

    *Varför valde du just det namnet till ditt nick? Står det för något speciellt?

    O ja! Är snart färdig veterinär och är särskilt intresserad (läs: besatt) av parasitologi. Ascaris suum är en spolmask som kan finnas i gristarmar, och som jag förhoppningsvis skriver min specialuppsats om Plus att det är mitt "traditionella" nick!

    *Hur gammal är du?

    25 år.

    *Är du gift redan?

    Nej, men i augusti 2008.

    *Har du någon specialitet dvs är du lite av en expert på diamanter, smink, relationer, klänningar, dekoration, blommor el dyligt?

    Ja definitivt! I bröllopsväg: Alkohol, drinkar & bartending! Har jobbat som bartender sen jag var tonåring, har tävlat, vunnit och har ett allmänt megastort intresse (och kunskap *S*) för sprit - i vilken specifik butik i sassnitz den ska inhandlas, exakt hur den ska användas osv... Mycket användbara kunskaper

Svar på tråden Vem är du bakom ditt "nick"?