Bilder - Äntligen gifta!
Gifte oss i juli men har nu äntligen lagt upp våra bilder. Resultatet finns på:
www.timon.nu/brollop.htm och
www.timon.nu/brollop2.htm
Gifte oss i juli men har nu äntligen lagt upp våra bilder. Resultatet finns på:
www.timon.nu/brollop.htm och
www.timon.nu/brollop2.htm
Håller med andra här.....Jisses vilket vackert par.Lycka till och grattis!!
Vad fina ni var!!
Jag gillade verkligen ditt hals- och armband. Var det svårt att göra? Brukar du göra halsband? Uppskattat, hur många pärlor gick det åt och hur lång "lina"?
Hejsan jag tycker som alla andra att ni båda var bedårande vackra.
Angående din klänning så har jag lite frågor:
1. Beställde du den via nätet eller var köpte du den?
2. Vad kostade den?
3. Hur långt i förväg beställde du din klänning?
4. Passade den perfekt ifrån början eller gjorde du några ändringar?
Tack på förhand!
Tack så mycket! Blir nästan generad för alla snälla komplimanger!
Drömbrud... hihi! Jag förstår! :) Jag klarar nog att leva med min nyfikenhet! :)
MrsD2B... Nej, det var inte så svårt att göra halsbandet. Det tog bara väldigt lång tid. Jag och en kompis satt säkert i sammanlagt 7 timmar. Ingen aning om hur lång "lina" det gick åt men säkert mellan 300 och 350 pärlor.
AnnaSommar...Jag köpte min klänning på Cinderella i Piteå. Otroligt bra affär. Klänningen passade perfekt redan från början och jag blev kär i den vid första ögonblicket! :) Har den ute till försäljning nu...
Heej! ÅÅÅ va ni var vackra!! Vad är det för märke på din klänning? pris? Vad hade ni för tårta? Vekligen jätte fina var ni!!
Jag försökte hitta din klänning på annons men vet inte var den ligger bland alla storlekar och rubriker.
Eftersom jag förmodligen inte är din storlek skulle jag vilja veta vad du köpte den för så att jag vet vad den kostar i nyskick.
:)
jätte fina bilder
guuud va otroligt fint hår du har...är det ditt ega (kanske knäpp fråga *fnis* men tänkte på om du satt in extensions) ;)
Hur limmade du fast pärlorna på fiskelinan och hur satte du ihop tråden på slutet? Om man knyter fiskelina går det väl upp lätt? eller? =)
Ni var bara så otroligt fina!! Vi har nästan liknanden klänning...har också köpt en från Prononovias..Så fina!! Lycka till!!/Romi
Ni är så himla vackra!!! Din frisyr är bara helt fantastik! (så vill jag ha) Får man låna en bild och visa för sin frisör? Vore jättesnällt! Jag är också nyfiken på hur man gör ditt snygga halsband, trodde inte att det gick och göra sånt fint själv. Berätta gärna hur du har gjort det så skulle jag bli glad!
Malin johansson... Tack så mycket! :) Märket på klänningen är Pronovias. När jag köpte klänningen för ett och ett halvt år sedan låg priset runt 9000:- för den. Den tillhör 2005 års kollektion och modellen heter "Triunfo". Angående tårtan så var det en chokladmoussetårta med passionssmak innuti. Otroligt smarrig och inte alls så där mättande som en del tårtor kan vara.
AnnaSommar... Annonsen hittar du på: www.brollopstorget.se/Annonser/ Det är storlek 36 på klänningen och jag köpte den på Cinderella i Piteå.
laxpate... Hihi! Inte alls en knäpp fråga! :) Det är dock löshår. Min frisör sydde fast löshåret och det höll jättebra! Och blev inte alls dyrt eftersom jag fick lämna tillbaka håret sen! :) Angående halsbandet så var det inte alls svårt att limma fast pärlorna. Man satte en liten klump med lim på linan och sen pärlan ovanpå. Efter en sekund satt pärlan fast! :) Avslutningen gör man med en klämpärla. Här kan du läsa mer utförligt hur man gör: parlverkstan.se/default.asp
Hellismellis... Såklart att du får låna en bild! :) Vad har du mejladress så kan jag skicka lite bilder! Jag gick själv till frisören med en bild på Reese Witherspoon från filmen "Walk the line"! :) Se ovanstående länk för beskrivning hur man gör halsbandet! Lycka till med allt!
Men hallåååå!!! Hur snygg får man vara???? Ni är/var sååå snygga, frisyren du hade måste jag bara ha! :D Exakt så har jag tänkt mig men inte hittat någon bild. Jag älskade fotot där ni hoppade! :)
Hihihi! :) Det är ju roligt att man kan vara till inspiration för någon annan! :) Lycka till!!
Åhh så fina ni är! Helt otroligt! Ni ser verkligen ut att passa ihop. Håret = det snyggaste jag har sett nästan! Grattis och lycka till!
Du ska inte sälja ditt snygga halsband då .....
Jättefina kort
Stort Grattis
Håller med alla om att ni är ett ovanligt vackert par!!! Blir jätteinspirerad till mitt eget bröllop när jag tittar på era fina bilder! Stort grattis