• Svar på tråden Bilder - Äntligen gifta!
  • Josefin82

Grattis! Ååååh, vad fina ni var!! Ska ha en liknande modell på klänningen och blev supersugen på halsbandet till. Såg att du gjort det själv, fasiken, jag är inte särskilt pysslig Snygg hemsida oxå!

• tanjavanja

Kanonfint!! Är ditt hår äkta eller löshår?

• *timon*

Tack för alla snälla komplimanger!
    Angående håret så gick jag till frisören med en bild på Reese Witherspoon ur filmen "Walk the line". Alla ni som har sett filmen vet att hon har en superfin håruppsättning när hon är på nån gala eller premiär eller vad det nu va... Så min frisör gjorde en sådan frisyr fast med lite lockar och sydde dessutom i massor med löshår för att det skulle se lite mer ?hollywood?-aktigt ut! :) Hon var verkligen helt grym!!

Josefin82
    Typiskt med halsbandet... Baglady har ju liknande halsband men med färre rader, om du ska ha långt hår kan du ju ha flera sådana halsband så får du ju samma effekt. Ett annat alternativ är ju att höra av sig till de sidor på nätet som säljer pärlor och be dem om hjälp. Ofta har de kurser och liknande och skulle säkert inte säga nej till en sådan beställning. Lycka till!

• Nickolina

Du är verkligen Huuuuuuuur snygg som helst och din kille går inte av för hackor han heller.

• drömbrud

*timon*

Jag känner många av era gäster på bröllopet! !! Är själv en gammal "uppsalabo"!!

• Stjärna

Oj vilken fin klänning, och vilken fin bukett, och vilken fin frisyr!! För att inte tala om tårtan....*drömmer*

Slutligen var ni ett oerhört stiligt par, och det syntes hur lyckliga och förälskade ni var. Lycka till!

• jooki

Jättevackert allting! Och jag håller med övriga om att halsbandet var ursnyggt. Hur fäste du pärlorna?

• *timon*

Tack för alla fina komplimanger! Va kul att höra! :) Vi hade verkligen är superdag!

Drömbrud... va roligt! Men vem är du? Blir ju lite nyfiken! :)

jooki... Jag fäste pärlorna på tråden med ett speciellt pärllim. Borde finnas på Panduro eller liknande affärer. Det fäste redan efter nån sekund. Jättebra!

Lycka till allihopa med er bröllopsplanering!

• drömbrud

timon

Jag känner inte dig..
    Men MÅÅÅNGA av dina kompisar från de andra bildgallerierna du har..

Säger inte vem jag är, det får bli en obesvarad fråga
    (ingen ska veta att jag hänger här på BT dessutom)

• Frugan1

Vad vackert....... Jätte grattis..

Svar på tråden Bilder - Äntligen gifta!