• Fixit
    Äldre 9 Oct 13:48
    16063 visningar
    157 svar
    157
    16063

    Stockholmsbrudar nya kompisar 3

    Hej tjejer,
    Upptäckte precis att vår gamla tråd har blivit stängd så jag öppnar en ny.

    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1755417.html

    För er som inte sett vår tråd tidigare så kan jag berätta att vi är ett gäng som både har gift sig och som ska gifta sig som umgås och fikar lite då och då. Alla nya som känner för fika är dock hjärtligt välkomna att hänga på i tråden.

  • Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 3
  • Wunja
    Äldre 8 Dec 21:05
    #0

    Nattsson: Välkommen hit :)

    Majn: Lycka till och ha det så roligt på bröllopsresan! Jag kommer att vara jättenyfiken på hur allting blev!

    Cavatina: Vi kan ju ta en träff i början av januari kanske?

  • Nattso­n
    Äldre 11 Dec 10:51
    #0

    Tackar Wunja! :)

  • tree
    Äldre 11 Dec 11:13
    #0

    Wunja
    har du fått din secret box bilder ännu? är du njöd?!! jag tänka lite nu på att göra så för vår 5 årsdag i januari...

  • Wunja
    Äldre 11 Dec 21:56
    #0

    Jag har tyvärr inte fått dem ännu! Väntar med spänning :)

  • Cavati­na
    Äldre 20 Dec 21:53
    #0

    Hej gott folk! Mår ni bra allihopa?

  • tree
    Äldre 20 Dec 22:11
    #0

    Cavatina
    hej! allt ar bra med mig...men jag ar i usa nu! det ar varmt och soligt ut! hur ga det med du?

  • Cavati­na
    Äldre 20 Dec 22:31
    #0

    Trevligt med utlands-vacation! Allt är bara bra här, kallt och blåsigt så du har det nog nicer!

    My planning is non-active at the moment, too busy working and preparing for christmas... My parents are coming to stay with us for a few days so tonight we've been cleaning and cooking etc. Jag o m2b har dock hittat en fotograf som verkar bra, så det känns lovande!

    Ha det så bra in the states!

  • Gumses­tumpan
    Äldre 21 Dec 07:28
    #0

    Hej!
    Jag mår också bra! Idag är sista dagen på jobbet innan julsemester. Åh, så skönt! Det ska blir riktigt skönt att vara ledig. Ikväll åker vi norrut för att fira jul! God jul på allihop och vi ses kanske i början av januari!

  • Wunja
    Äldre 21 Dec 21:06
    #0

    Hej hej! Jag mår fint men har haft väldigt mycket att göra, både på jobbet och privat. Jobbar även i morgon men sen blir det några dagar ledigt i alla fall :)

    Jag måste också berätta att jag har fått mina "secret box"-bilder i ett webbalbum nu! Jag är jättenöjd, de blev väldigt fina. Nu gäller det bara att försöka välja ut c:a 10 st, det blir svårt.

    terri: Vad härligt med lite USA-semester! Hur länge ska du vara där?

    Till sist: God Jul och Gott Nytt År allihop! :)

  • tree
    Äldre 21 Dec 23:21
    #0

    Wunja
    vi kom 18:e dec och ska aka hem 2:e jan...
    jatte kul med secretbox! jag har tankt pa sistone att gora sa for m2b for var 5 ars dag i januari, men ar inte sakert att jag har rad efter julsemester! vi ska se!

    God Jul allihoppa och gott nytt ar!

  • Gumses­tumpan
    Äldre 7 Jan 18:42
    #0

    God fortsättning på allihop! Hoppas alla haft en det bra under alla helgerna. Vad sägs om en fika snart?

  • Wunja
    Äldre 7 Jan 20:30
    #0

    God fortsättning! Jag har haft det bra men ganska hektiskt :)

    Skulle gärna ta en fika någon kväll innan bröllopet den 20/1 - funkar den 15:e el. 16:e för er andra? Jag har nämligen fullt upp alla kvällar i veckan som kommer!

  • Wunja
    Äldre 7 Jan 20:31
    #0

    Tror förresten att den här tråden kommer att "dö" om två dagar, så vi kan väl alla hålla utkik efter den nya, vem som nu skapar den?

  • Froggy­s
    Äldre 7 Jan 23:40
    #0

    Det är självklart dags för fika! Både 15:e och 16:e passar för mig.

    Wunja - hur känns det? Är du klar med allt inför bröllopet? Har du nån hemsida man kan kika på?

  • Gumses­tumpan
    Äldre 8 Jan 14:01
    #0

    För mig passar både den 15 och 16!

  • tree
    Äldre 8 Jan 14:31
    #0

    hej alla tjejer!

    16:e är bättre för mig!

    ska jag börjar en nu tråd? jag ska oppnar den nu och ligger länken härinne också!

  • tree
    Äldre 8 Jan 14:34
    #0
Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 3