• Soya

Snabbisar

Jag e helt fascinerad, vet inte vad jag ska tänka/tro. Jag och min sambo är båda snabbisar, vi kommer på 30 sek. :D :D

Är det fler som är snabbisar?

(Skulle ju va kul med längre akter men men, är det skönt och man tänder på varann så ska man ju va glad )

• Svar på tråden Snabbisar
  • pickolina

Hehe... :D
    Jag önskar faktiskt jag hade det mer som er... Har haft en del partners men bara EN av dem har lyckats tillfredsställa mig på det sättet, dvs gett mig org*sm... :( Med leksaker går det dock oftast på ett kick... *s* Tur det!.. Med fingrarna tar det tid och är svårt, så det har inte bara med att göra att jag slappnar av när jag e ensam och så... Bökigt!..

• nenne78

jag måste pilla själv hela tiden (alltså inte HELA tiden, bara när vi kn*llar )- annat funkar inte. Men han tänder på att se det...

• nenne78

och jag har f ö bara haft honom, så han är grym! Tog välnågon månad innan man kom första gången och då pillade jag aldrig i ensamhet så jag visste inte vad som skulle hända riktigt. Måste gå nu... hehehee öhöhöhö!

• pickolina

Hehe... Ja det brukar vara populärt.. :) I det läget har jag dock svårt att slappna av, gör det för att det är skönt (så klart) och för att jag vet att de går igång på det..men jag har svårt att släppa loss helt när jag gör det, tyvärr... Men jag har som sagt svårt för fingrarna även när jag leker ensam. Vet inte varför... Är nog för bortskämd med leksaker! :D

• pickolina

WOW! Vilken lyckträff då med andra ord... *fniss* -Have fun girl! ;) :D

• soomzy

Hmm, hur gör ni för att komma? Använder någon hjälpande hand eller leksak?

• nenne78

pillepill med höger pekfinger

Pickolina! Det finns ju en pytteliten leksak som durrar också, om du får ledvärk

• pickolina

nenne78
    Hehe... I know! Leksaker lider det ingen brist på hemma hos mig! ;) :D

• nenne78

hihi jag har nästan förstått det. Jag har bara en jättestake som har slutat fungera (glapp i batterierna) en delfin som man sätter på qken (mest skrattretande när den flappade ovanpå och lät wwrrrr wrrrrrr wrwrwrwrwrwr wrrrrrrr wrrrrrr wrwrwrwrwrwrwr)bbbaaaahahhahahah!!!

• pickolina

nenne78
    :D *ASG* :D :D
    Du har ju föööör härliga beskrivningar!!!

• nenne78

pickolina
    *asg* tack, tack vad ska jag säga - jag är ljudeffektsfetischist! Då skulle du höra mig på riktigt... höhöhöhö

• pickolina

nenne78
    Kan tänka mig... Jag och flera i min omgivning är oxå väldigt mycket för ljudeffekter och improviserade ord... :D

• nenne78

hihi! Skönt att höra att man inte är ensam idiot här i världen...

• pickolina

:D Verkligen inte! Länge leve oss idioter!!! *asg*

• nenne78

viva idiotos! *viftar med nationsflaggan*

• Nyfniken

Tack för asgarvet ni bjöd på !!

Och Halleluja för snabbisar!!

Amen

Svar på tråden Snabbisar