• Soya

Snabbisar

Jag e helt fascinerad, vet inte vad jag ska tänka/tro. Jag och min sambo är båda snabbisar, vi kommer på 30 sek. :D :D

Är det fler som är snabbisar?

(Skulle ju va kul med längre akter men men, är det skönt och man tänder på varann så ska man ju va glad )

• Svar på tråden Snabbisar
  • pickolina

Hmm 30sek är inga problem om jag är själv och anv någon bra leksak... Med partner tar det dock längre tid...och det måste vara rätt partner, annsr går det inte alls...tyvärr...

• pickolina

Hmm, har nog aldrig träffat en kille som kommer riktigt så snabbt heller...gudskelov... :) Gillar inte sådana som blir långdragna heller men liiite mer vill jag ju i alla fall ha... :D

Fast så länge ni passar varandra är det ju super-duper-toppen! :)

• Lucia05

Eh....vilken tur att ni är lika snabba båda två. :D
    Annars hade det ju inte varit så roligt....

• Shannon

Det beror på, om jag ligger på honom kommer jag på ca 15 sekunder. Därför undviker jag det:) Vi måste pausa båda två med jämna mellanrum, men det är ju helt normalt :)

• Shannon

förresten, Soya, kommer du på 30 sek vilken ställning ni än intar??
    Annars kan ni ju testa olika ställningar där olika områden stimuleras mer eller mindre för att dra ut på det mysiga :)

• nenne78

hihi vi är också snabbisar, oftast försöker vi komma samtidigt och då får jag försöka hejda mig... Vi har lite olika saker att tänka på för att fördröja det hela, jag vet att han tänker på en isbjörn som kliar sig på halsen och jag ... jaa... vad ska vi äta imorgon brukar funka

• nenne78

pickolina
    så länge jag inte går ut i skafferiet och kikar så är det väl inte fusk?

• pickolina

:D *asg* Önskar jag oxå behövde tänka på sådana saker för att inte komma...själv måste man fokusera så hjärnan kokar över, annars går det bara inte...och ofta hjälper inte ens det... :( *snyft*

• nenne78

pickolina
    jo, ibland är det ju så med och man blir galen för att man inte kan koncentrera sig och inget händer! Men man vågar ju knappt skriva vad man fokuserar på då!

Svar på tråden Snabbisar