• Dior_s­tar
    Äldre 15 Aug 16:12
    1472 visningar
    14 svar
    14
    1472

    Giftermål i juni 2007

    Helt ny här, då min pojkvän friade till mig i lördags =)
    Kanske finns det fler härinne som precis som jag ska gifta mig i juni 2007?

  • Svar på tråden Giftermål i juni 2007
  • miahl
    Äldre 15 Aug 16:14
    #0

    jajamen, här är en till! min pojkvän friade förra söndagen. Vi har 9 juni som preliminärt datum än så länge, vi ska boka kapellet på torsdag så om det är ledigt blir det då. Vilket datum har ni tänkt?

  • Dior_s­tar
    Äldre 15 Aug 16:24
    #0

    Men va kul. vi har den 2 juni.
    visst känns det overkligt =)
    hade du det på känn?

  • miahl
    Äldre 15 Aug 16:26
    #0

    jag hde det nog inte riktigt på känn. Hade bestämt mig för att om inte han skulle fria innan sommaren var slut så skulle jag göra det. Jag tror att jag har börjat fatta det nu, men får fortfarande en massa "jag ska gifta mig med min älskling"-ryck. Hade du det på känn?
    Ska ni ha stort bröllop?

  • Dior_s­tar
    Äldre 15 Aug 16:35
    #0

    hahaha..samma här. Känner så väl igen de där "jag ska gifta mig med min älskling"-rycken =)
    Det var väl inte helt oväntat ATT han skulle fria, snarare VART han gjorde det. trodde aldrig att han skulle gå ner på knä inför 30 pers på min födelsedag =)
    Hmm. det e svårt det där me gästlista. vi håller på nu å försöker att sätta ihop den. vart drar man gränsen lixom? vi räknar med att bli ca 65 st. å ni?

  • miahl
    Äldre 15 Aug 16:39
    #0

    jag har hela mitt liv drömt om ett litet bröllop där jag kan vara barfota och slipper tränga ner fötterna i trånga skor :) så vi har valt närmaste familjen och vännerna. Vi hamnar på ca 20-25 personer. Det blev ganska lätt eftersom vi så tydligt drog en gräns. Vi vill båda ha det litet och intimt. När jag läser här så märker jag hur lätt vi får det tack vare det. Älskar stora fina sagobröllop, men bara som gäst.

  • Dior_s­tar
    Äldre 15 Aug 19:24
    #0

    Ja de e ju en hel vetenskap det här med bröllop. bara så svårt att veta vart man ska dra gränsen.

  • miahl
    Äldre 15 Aug 19:51
    #0

    ja, förstår verkligen det. Det är många som hamnar i parentesen som man kan få ångest över om man ska eller inte ska bjuda. Bjuder man den ena så måste man bjuda den andra och vips så är man uppe i massor med folk.
    Ska ni gifta er i kyrka?

  • Dior_s­tar
    Äldre 15 Aug 19:59
    #0

    Ja verkligen
    frågan e ju bara om man ska låta hjärnan eller samvetet vara det avgörande.
    Ja, vi gifter oss i kyrkan. ni oxå?

  • junibr­ud-200­7
    Äldre 15 Aug 20:01
    #0

    Tjena mittbena...

    Här är en till junibrud...16 juni smäller det!

  • Dior_s­tar
    Äldre 15 Aug 20:07
    #0

    >junibrud-2007
    Visst e det kul =)
    stort eller litet bröllop?

  • junibr­ud-200­7
    Äldre 15 Aug 20:54
    #0

    Det blir ett litet bara för närmaste släkten.
    Borgerlig vigsel i hemmet/trädgården.

  • lightf­ish
    Äldre 15 Aug 20:57
    #0

    Blivande brudar, välkommna hit:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1798154.html

  • Dior_s­tar
    Äldre 15 Aug 21:30
    #0

    ah men det låter ju supermysigt...
    ska hålla tummarna för klarblå himmel å strålande sol...

  • miahl
    Äldre 16 Aug 17:30
    #0

    Dior_star

    det blir kyrkligt men förhoppningsvis ute. Vi har ett jättemysigt kapell här i stan som vi ska boka och om vädret tillåter vill vi hålla vigseln utomhus

Svar på tråden Giftermål i juni 2007