Clobberella?!?
Vart är du!?!?!
Vart är du!?!?!
Jadu, bråkas med restuppgifterna. Men ska nog slappa framför teven snart jag med faktiskt.
Hur är det med sambon idag? Huvudet höll?
Det var visst i kväll han skulle festa.. jag trodde det var lördag i går *förvirrad*
Men vi får väl se hur pigg han är i morgon
Han är på en liten turné hos sina kompisar från högskolan, så det är inte så lätt att hålla reda på exakt var han är.
Eventuellt skulle han komma hem i morgon om han inte åker till sina föräldrar ett par dagar emellan.... han åker sista minuten så det är lite oklart hur det blir...
Hihi, okej! Kan vara skönt att vara för sig själv lite också!
Ja det är det faktiskt. Och skönt för honom att komma hemifrån lite...
Absolut!
Usch, nu börjar jag bli ofokuserad känner jag, ska dricka nåt och kolla lite på teve och se om man orkar ta nya tag om detta!!
Låter som en bra taktik. Jag ska få lite ordning på maten och sen stänger jag nog av datorn för i kväll... blir att jag sitter här aldeles för länge annars.
Vi hörs någon annan dag!
Är du här idag Sanasol?!
Min vanliga dator är nerpackad inför flytten just nu, sitter på laptop, ingen msn...
Jo då, har slut på flyttkartonger och wellpapp så jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu
Hihi, när flyttar ni då?
2-3 sept. fler flyttkartonger får vi senare i veckan. Egentligen är det ju luuuuungt med packandet, men jag tänkte passa på när ändå går hemma och inte gör något vettigt.
Ja, absolut. Tiden går så snabbt sen när det närmar sig ändå!
Mmm... läääängtar! Det jobbiga är att vi får besök i helgen och vår lägenhet ser ut som hej kom och hjälp mig... men det har vi talat om, och de ville komma ändå, så de får skylla sig själva
Haha, ja har ni förvarnat så är det ju inte ert problem!
Nej, inte mer än att de ska få plats att sova!
Om ett par månader ska jag börja med brudklänningen! Jippi! Kom på lite nya detaljer till den härom natten... får hoppas att det blir lika snyggt i verkligheten som i mitt huvud...
Det är säkert bra att ta en sak i taget.. inte kul att planera bröllop samtidigt som föräldrarna skiljer sig
Hoppas det inte kommer att förstöra era bröllopsplaner... man vill ju att alla föräldrar ska kunna vara med och glädjas utan att det blir obekvämt på något sätt...
Siktar ni fortfarande på 2007 eller blir det senare?
Vi siktar på slutat av 2007 som det ser ut just nu! Men vi har verkligen lagt allt på hyllan, tar det som det kommer... och när det känns roligt igen, framför allt.
Låter bra...
Vi gör inte heller så mycket bröllopsrelaterat just nu.. fast jag har börjat sy mammas kläder, men nu gör jag inte mer innan vi fått iordning nya sy/arbetsrummet.
Nej, det finns all tid i världen för det ännu!