• Sanasol

Clobberella?!?

Vart är du!?!?!

• Svar på tråden Clobberella?!?
  • Sanasol

Ja, det var verkligen skumt!! Men, det är det mycket som är å andra sidan!!!

Jo, vi vill ha vinterbröllop, helt inställda på det ju!

• Clobberella

Det var ju vi också ett tag när vi funderade på ishotellet Men nu är jag nöjd med vårt upplägg, blir nog jättebra

• Sanasol

Hihi, ja när man väl hittat nåt man trivs med så är det ju bra! Tror att 1/12 2007 skulle bli bra, våran 2 åriga förlovningsdag då ju, plus att det är en lördag, och december är ju en mysig månad... men, allt kan ju hända hos oss, som alla märkt!

• Clobberella

Jo jag har noterat det

• Sanasol

Hihi, nämen allvarligt så blev det på tok för mycket att ta tag i samtidigt att varken jag eller M kände att det var kul längre, då kommer inte bröllopet kännas kul heller, så det är bättre att vänta, längta och må bra!

• Clobberella

Så sant, så sant!
    Vi har förresten träffat cateringmannen, tittat på lokalen samt pratat med präst och pianist! Fast prästen och pianisten skulle höra av sig (gemensamt) och säga om de kunde det datumet, vilket de inte har gjort, så det blir till att maila!

• Sanasol

Ååå, härligt att ni kommit igång ordentligt!

Vi kommer prata med festarrangörer nu under hösten och träffa dem i jul när vi åker ner, känns rätt lagomt långt innan och då har vi verkligen tid också! Ska även åka och titta på platser att fotas på utomhus, man vill ju se dem i vinterskrud, så som man hoppas att det ser ut när vi gifter oss!

• Clobberella

Mmmmm men det brukar väl vara rätt bra vinterväder i era trakter?

• Sanasol

Jopp, brukar ju vara jättefin vinter, därför vi vill ha det! Blir ju jättefint där på Frösön med fjällen i bakgrund också!

• Clobberella

Nej men hej!
    Hur står det till idag?
    Jag ska försöka få till lite mat och titta på Truman show på TV klockan 8.
    Har faktiskt lyckats få lite gjort idag i värmen.

Svar på tråden Clobberella?!?