• paige

Världens bästa förlovning!! Jag är så lycklig!

Hej alla!
    Måste bara få skriva av mig lite, är så lycklig!
    Nu är vi förlovade min älskling och jag!

Som tjej har man ju sina föreställningar om hur det perfekta frieriet går till, min gårdag 3 juni 06, var miljontals gånnger mer perfekt!

Måste bara dela med mig..
    Mitt på dagen packade vi bilen full med picknick mat, vin, en skiva med våra låtar, filt och ringarna och åkte till länsmansgården i Värmland. Där hade vi hyrt ett rum med bubbelpool och gudommlig utsikt.
    Nere vid vattnet picknickade vi och myste innan vi skålade i bubbelpoolen.
    Tre rättersmiddag och och vin. vid skymmningen bad min älskling mig att gå in och vänta 20 min på rummet och sedan komma ner till brygggan. Där nere hade han tänt massor av ljus längs bryggan och längst ut stog han i militär kostym med chmpange och våra ringar!! Han gick ner på knä och frågade om jag ville gifta mig med honnom!!

Vi kramades och kysstes och kramades och grät och hade den underbaraste natten någonsin!!
    Behöver jag tillägga att jag är världens lyckligaste och käraste!!

• Svar på tråden Världens bästa förlovning!! Jag är så lycklig!
  • Henax

Och ffa när man _inte_ ska uttrycka dem!

• Jozzylecter

Kayo: Men i det här fallet kanske mest HUR man ska framföra dem. När jag läste dina inlägg, 7804, fick iaf jag intrycket att du tyckte att det var löjligt, och gjorde dig lustig över det hela. Nu tyckte du ju tydligen inte det, men det var inte så konstigt om folk fick den uppfattningen. Fortsätt att tänka självständigt, dock. ;)

Grattis TS!

• paige

Känner faktiskt inte att jag bryr mig så över folk som måste flika in vissa saker hela tiden!

Jag älskar min pojkvän i eller utan militära kläder och att jag tycker det var sjukt sexigt och gulligt att han hade det är ju ett plus för mig!!

Ni som oxå har pojkar i sådana kläder vet ju vad jag pratar om

Tack för alla goa inlägg!

• Pumpkin

paige!
    Kom tillbaka till 2008-tråden nu

• paige

Ms Nordqvist,
    Hittar ju er inte

• PILA_63

Okej, jag fick själv fria till min blivande och han sa >se första ordet i meningen

• paige

Finns inga bra och mindre bra förlovningar om man älskar varandra är alla perfekta på sitt vis! Är det inte så

• Lisse_

hade ni planerat förlovningen tillsammans??

jag väntar på att han ska fråga utan att vi har planerat det.
    annars kan man ju lite gärna gå till en smyckeaffär och köpa tillsammans och så är det gjort.

• **Helen**

Kan bara säga att jag hade dött om min kille stått i militärkostym.....så gryyyyymt sexigt att jag förmodligen slitit av den direkt :)
    Synd om dem som antgligen aldrig sett en riktig karl i uniform....då hade förmodligen diskussionen aldrig tagit fart..

Svar på tråden Världens bästa förlovning!! Jag är så lycklig!