• paige

Världens bästa förlovning!! Jag är så lycklig!

Hej alla!
    Måste bara få skriva av mig lite, är så lycklig!
    Nu är vi förlovade min älskling och jag!

Som tjej har man ju sina föreställningar om hur det perfekta frieriet går till, min gårdag 3 juni 06, var miljontals gånnger mer perfekt!

Måste bara dela med mig..
    Mitt på dagen packade vi bilen full med picknick mat, vin, en skiva med våra låtar, filt och ringarna och åkte till länsmansgården i Värmland. Där hade vi hyrt ett rum med bubbelpool och gudommlig utsikt.
    Nere vid vattnet picknickade vi och myste innan vi skålade i bubbelpoolen.
    Tre rättersmiddag och och vin. vid skymmningen bad min älskling mig att gå in och vänta 20 min på rummet och sedan komma ner till brygggan. Där nere hade han tänt massor av ljus längs bryggan och längst ut stog han i militär kostym med chmpange och våra ringar!! Han gick ner på knä och frågade om jag ville gifta mig med honnom!!

Vi kramades och kysstes och kramades och grät och hade den underbaraste natten någonsin!!
    Behöver jag tillägga att jag är världens lyckligaste och käraste!!

• Svar på tråden Världens bästa förlovning!! Jag är så lycklig!
  • Lucia05

Öööhh...tycker han att han är häftig i militärkostym?

• Clobberella

Låter som en underbar förlovning! Dessutom tycker jag att militärernas högtidskläder brukar vara grymt stiliga!

• Hanna76

:) Grattis :)

Låter som världen underbaraste dag!!

Om två dagar är det dags för mig och min sambo. Lääängtar....

• Marlean

Fint det lät med ljusen! Stort grattis till er båda!

• paige

Tack!! HannA 76, hoppas din dag blir underbar! Jag svävar fortfarande omkring på små rosa moln. Satte datum för vårat bröllop igår kväll! Midsommarafton 2008, kommer bli underbart att försöka toppa vår förlovning! Lycklig!

Lucia05, Häftig och häftig han arbetar som militär och det var deras högtidskläder.Tycker det var helt vansinnigt romantiskt av honnom, sen var det sjukt sexigt oxå!

• Utomlands-brud

Grattis paige!

Själv längtar jag till augusti när jag och min sambo ska förlova oss. Egentligen skulle det vara en överraskning, men han kunde inte hålla sig så han sa att han hade en överraskning till mig på vår kommande resa i augusti och efter att han gett mig några ledtrådar som jag tjatat till mig så förstod jag vad det var och han förstod att jag hade fattat det... man det var kanske bra ändå för nu har jag fått välja ring och jag vet att det kommer bli rätt storlek på den...

Nu längtar jag till vår resa i augusti till Rom, Amalfikusten och Kalabrien. Han ska fortfarande överraska mig. Jag vet inte när på resan det blir och hur han kommer göra det...Spännade!!
    Vi har inte berättat för våra släktingar, bara några vänner, men det pirrar i kroppen hela tiden och är svårt att hålla tyst!

• Camilla82

Grattis det later helt underbart!!!!

• *Fenix*

Låter väldigt vackert och fint! Grattis till förlovningen!

• Helmborn2B

Grattis! Låter underbart romantisk! Nu får du helt enkelt vara med på vår "Sommarbröllop 2008"-tråd här på BT. Vi är en tapper skara som sitter och planerar redan nu! Grattis igen!

Svar på tråden Världens bästa förlovning!! Jag är så lycklig!