• znosan

När försvann "hånglandet" ?

När man är nykär och nyligen har träffats , så spenderar man så mycket tid tillsammans i varandras famnar;ligger på soffan och "hånglar".
    Varför slutar man med det efter ett tag?
    Kom o tänka på det idag när jag såg ett par stå och hångla vid bussen.
    Jag o min blivande står aldrig och "spontan hånglar" , såvida det inte är i direkt samband med 6.
    Det är tråkligt - nu ska det bli ändring på torpet! Mer hångel !

• Svar på tråden När försvann "hånglandet" ?
  • ladymarmelade

Ohhh är det nya boobs??

Varför blev du inte nöjd då? Jag är jättesugen på att fixa brösten, men är paniskt rädd för operationer och sånt... :o

• pickolina

Brösten har jag opererat två gånger men för länge sedan. Förstorade dem med implantat först men sedan tog jag ut dem efter 3år.. Skulle vilja göra ett lyft i framtiden, efter man fött barn och så men det får man se hur det blir med det...

Gjort en massa annat oxå... *s*

Denna gång var det en stor fettsugning. Haka, nedre delen av ryggen, övre + undre delen av magen, lovehandels och höfter...

Jag tycker att det är ojämnt. Jag vet ju att det är vanligt att det blir det och att det är ganska omöjligt att göra det helt jämnt men jag skulle vilja ha det jämnare än det är nu i alla fall... *hoppas*

• ladymarmelade

Måste vara jobbigt att inte vara helt nöjd. Förstår att du stör dig på det, det är ju trots allt mycket pengar man lägger ut på det.

Har väl också tänkt vänta med brösten tills man är färdig med barn och sånt. Det hände mycket konstigt med kroppen efter första barnet. Hur blir det inte då när man får fler?? Hua mig...

• ladymarmelade

Ska hålla tummarna för dig imorgon då!!

Men nu är det seriöst dags att gå och sova, innan jag flippar ut totalt och börjar trakassera folk med tokiga inlägg igen :D Fast det är fortfarande liiiite kul alltså.

GOD NATT!!

• pickolina

Gällande operationer är det nog bra att vara lite försiktig... Jag är alldeles för nonchalant när det gäller sådana saker. Jag är opererad 9ggr, sövd 8..om jag inte glömmer någon operation nu... I vilket fall, jag har ingen respekt alls för att man faktiskt egentligen riskerar livet varje gång man sövs och att mycket kan gå fel osv.....

• pickolina

Ja det är ju mycket pengar... Gällande brösten så tänkte jag dels att jag inte alls har råd nu och just det här att om man gör det nu och sedan skaffar barn, då kan man ju slängt pengarna i sjön... Så det får bli i framtiden om det blir av alls...

Åh tack! Det behövs nog... Behöver all tur jag kan få. *hihi*

Dröm sött!

Tack för trevligt sällskap förresten... :)

• Kickit

Precis. Det är vad jag säger både till mig själv som mina vänner - närhet är inte likamed sex. Närhet, hångel, flum och mys, det är DET som gör det, allt småsnusk, själva sexet är bara vad det kan mynna ut i men fan inte toppen på berget!

Mer hångel till ALLA!!! :D

• Netta79

Vi hånglar nog för fullt ännu. Men jag antar att efter bara drygt ett år så förpassas vi fortfarande till kategorin "förälskade". Hoppas dock att vi inte ska sluta hångla efter ett tag. Det är ju en sån trevlig sysselsättning ;)

• pumpa

Va har aldrig slutat hångla direkt. Men använder det kanske inte som förspel längre. Sitter vi i soffan på landet eller hemma så åker kläderna gärna av så man spela kula eller gömma nyckeln under täcket... Sitta och se en film i 2 h samtidigt som frugan å jag tar lite förstrött på varandra brukar däremot ofta leda till 6 efteråt. Hon brukar dessutom berömma min "sak" för att den med lätthet kan hålla sig "hård" under en hel långfilm då vi sitter och gosar med varandras grejor... :D

• ladymarmelade

Hmmm... Det var ju en generös, detaljerad beskrivning...

• Fru Abramsson

Hej!
    Hå´ller med föregående talande.
    Vi har aldrig slutat "hångla"

•  Miss Cee

Har aldrig slutat hångla. Eftersom jag tycker att det är så viktigt att det _inte_ försvinner så anstränger vi oss desto mera för att "bevara" det.

Vi kysser tex alltid varandra innan någon av oss går hemifrån, och varje kväll innan vi somnar.

Vi har varit ihop 8 år.

• tindra star

Det känns nog som att vi hånglar mycket mindre desto längre vi varit tillsammans. Nu efter 6 år tillsammans så blir det nog mest små pussar under dagen. Hånglet sparas tills det blir 6...
    Men nu skall vi äntligen flytta ihop så kanske man borde börja hångla mera...

• Yoni

Vi "hånglar" inte längre eftersom allt "hångel" numera leder till sex, och då sorteras det in under kategorin "sex" och inte "hångel"

Är inte särskilt missnöjd med det egentligen, ser snarare på det med lättnad.

Tänk så jobbigt det var när man inte hade sex utan bara torrhånglade och sen fick gå hem utan ! Eller ännu värre fick sova bredvid varandra och inte göra något för man inte vågade eller visste vart man hade varandra.

Men jag förstå vad ni menar, det är synd om närheten som hånglet ger liksom försvinner när man blir mer stadiga... Att nyförälskad-känslan försvinner.

• Ell

Vi har inte heller slutat hångla och kyssas, det är bland de bästa "vardagsnöjena" vi har. :D Men det är klart, lite mindre än i början av förhållandet har det ju blivit på sistone...

• Swedie

Vi hånglar fortfarande :D :D

• Mastermind

Vi har aldrig hånglat, faktiskt. Däremot så pussas vi mycket och myser massa. :) Jag har hånglat i tidigare förhållanden och kan fyllehångla med kompisar, men jag och min sambo har aldrig hånglat med än när vi är onyktra. Jag vet inte riktigt varför vi inte gör det, men jag älskar våra pussar så mycket att jag inte ens tänkt på att vi aldrig hånglar. ;) Vi har både tjocka läppar, och dom är _väldigt_ kompatibla. ;)

Svar på tråden När försvann "hånglandet" ?