• znosan

När försvann "hånglandet" ?

När man är nykär och nyligen har träffats , så spenderar man så mycket tid tillsammans i varandras famnar;ligger på soffan och "hånglar".
    Varför slutar man med det efter ett tag?
    Kom o tänka på det idag när jag såg ett par stå och hångla vid bussen.
    Jag o min blivande står aldrig och "spontan hånglar" , såvida det inte är i direkt samband med 6.
    Det är tråkligt - nu ska det bli ändring på torpet! Mer hångel !

• Svar på tråden När försvann "hånglandet" ?
  • ladymarmelade

Hiihi nu var jag elak och var inne på en tråd och la ett mycket oseriöst inlägg!! Lite kul måste man väl få ha :D

Frågan var vad man kunde kasta istället för ris. Och jag svarade gris :D Gud vilken sjuuuuuk humor, men jag skrattar högt för mig själv fortfarande.

Usch, skärpning!!!

• pickolina

Sorry att vi tog upp tråden med lite OT...

Appropå ämnet så tycker jag att min syster/svåger har en ganska skön inställning. De är som nykära tonåringar trots att de varit tillsammans i 15-20år, minns inte exakt, trött just nu.. De går och tar på varandra hela tiden och ger varandra tjuvnyp, väldigt fysiska hela dagarna och har även sex ofta... De har båda sagt att den dagen de slutar med detta spontana beteende så kommer de gå skilda vägar. Vilket kanske varit en anledning till att de verkligen vårdat och tagit vara på detta beteende och ömhetsbevis.... Det är så inspirerande och underbart att se!!!

• pickolina

ladymarmelade

Skratt... Hmmm, är du säker på att du inte tagit något piller? ;)

• ladymarmelade

Hahaha jag bara ser det framför mig... Kasta gris på brudparet :D :D Jag tror jag dööör!

Bäst att skärpa sig innan man får skäll av nån... Ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt uppträdande!!!

• pickolina

*lol* Nu fick du mig att skratta högt oxå... Framförallt när du bad om ursäkt... Hahahaha... Jag är nog oxå lite trötter nu.... :D

• ladymarmelade

Ska inte du upp och jobba eller nåt annat viktigt imorgon då??

Ps! Lägg märke till den seriösa ton jag la till med nu, inget prat om grisar alls... :D

• pickolina

Jag ska i och för sig på "möte" på morgonen... Men inget annat... Så jag överlever om jag är trötter... :) Är lite nervös dock..

• pickolina

Imponerad av din seriösa sida här nu... ;)

• ladymarmelade

Ja plötsligt så kände jag mig så vuxen och seriös. Vet inte vad som flög i mig...

Möte låter också som nåt man får massor av vuxenpoäng för :D

• pickolina

Njae, inte om du visste vad det var... *s* Ska på återbesök efter en plastikoperation och jag är väl inte helt nöjd och vill att de opererar om... Frågan är om de går med på det och om det kan bli bättre över huvudtaget + att det blir jobbigt att gå igenom det igen om det skulle bli så... Mycket tankar som snurrar!

Svar på tråden När försvann "hånglandet" ?