• Bröllopstokiig

Ett BT-beroende...

Hej! Jag skulle bara kolla med er andra BT-besökare om ni har blivit beroende!?! Sedan den dagen då jag av misstag råkade gå in på detta forum så blev jag fast... jag är ständigt inne och ser om det finns några fler goda råd eller länkar till andra sajter. Gör ett ilägg lite här och var. Jag pluggar på SU och sitter mycket vid datorn hemma men det händer rätt ofta att BT finns uppe. Hur klarar man detta efter man har gift sig? Måste man gå på avvänjning ...

/Cilla

• Svar på tråden Ett BT-beroende...
  • Bröllopstokiig

Jag hamnade här i sep förra året 2001 och har varit inne dagligen sedan dess vi gifte oss den 17 aug 2002 och jag har svårt att komma härifrån jag tycker jag har fått en massa nya bekantskaper som jag inte hade fått annars jättetrevliga tjejer
    det blir nog ett beroende tillslut jag håller med er
    Fru aug 2002 Annelie

• Bröllopstokiig

Ja, vad kan man säga? Sitter här strax efter midnatt en fredagkväll, bara för att se om det har hänt något nytt sedan jag lämnade BT för fem timmar sedan. Det måste väl vara beroende? Dags att ringa Aftonbladet och prata ut om min 'Internet-sjuka' *fniss* // Louise

• Bröllopstokiig

Ja du Lousie vad är dettta för något här sitter vi och kollar på datan en sen fredagskväll ok M är på säljarkonferans och ja är ensam hemma tog ett glas vin för omväxlingsskull
    Fru aug 2002 Annelie

• Bröllopstokiig

Visst kan man sitta en stund på fredagskvällen. Jag tycker att det är rätt trevligt, särskilt om man får ett glas vin också. Hellre det än att titta på tv faktiskt. Det jag börjar fundera över är att jag har spenderat många, många timmar på BT den här veckan, men vill ändå inte sluta. Det är ju så roligt! Min blivande jobbar dessutom så jag är också ensam hemma. Jag säger som rökarna - "Jag kan sluta om jag vill"

// Louise (med stort smajl)

• Bröllopstokiig