• Bröllopstokiig

Ett BT-beroende...

Hej! Jag skulle bara kolla med er andra BT-besökare om ni har blivit beroende!?! Sedan den dagen då jag av misstag råkade gå in på detta forum så blev jag fast... jag är ständigt inne och ser om det finns några fler goda råd eller länkar till andra sajter. Gör ett ilägg lite här och var. Jag pluggar på SU och sitter mycket vid datorn hemma men det händer rätt ofta att BT finns uppe. Hur klarar man detta efter man har gift sig? Måste man gå på avvänjning ...

/Cilla

• Svar på tråden Ett BT-beroende...
  • Bröllopstokiig

Är också beroende.. på min egen dator har jag BT som startsida =) Får dock inte ha det på min mans.. =)

• Bröllopstokiig

Vadå, jag är inte beroende? vad får er att tro det?? *förnekelse* Har ju bara varit här ett år och varit gift lite drygt 2 månader.

Jag har i alla fall inte BT som startsida så det finns hopp. ;-D

Petra

• Bröllopstokiig

Jag pluggar juridik tredje terminen. Kul att det finns fler med bröllopstankar i vimlet av sociala studenter...

• Bröllopstokiig

är också lite beroende

• Bröllopstokiig

Tillhör väl också de beroende... gifte mig för 6 veckor sedan... men jag läser definitivt mer än vad jag gör inlägg...

• Bröllopstokiig

En av mina kompisar gifte sig för några veckor sedan och i samband med hennes bröllop gick jag in på BT. Efter det är jag fast här. Det är nästan lite hemskt. Min sambo och jag har inte pratat om bröllop, än...

• Bröllopstokiig

Hej Cilla!

Jag hamnade också här av ren tillfällighet. Detta var den 9 januari i år. Nu är jag gift sen en dryg månad tillbaka och jag har ingen lust att lämna BT för det....Det är ett beroende, men jag tror att det är en nyttig sådan.

• Bröllopstokiig

Hej alla!

På något sätt vill man inte släppa känslan av giftemål även att man är gift (sedan 9 veckor tillbaka). Det är en mysig stämning på BT och man gläds tillsammans med alla härliga tjejer.

En speciell kram till CyperPetra som alltid kommer med uppmuntrande ord och glad tillrop!

Som sagt, en avvänjningskurs behövs nog, tur att inte arbetsgivaren vet vad man gör....

Kram på er alla!

• Bröllopstokiig

Äh! Ingen jäkla avvänjningskurs. Det är ju informativt, övar social kompetens (eh) och man får tillfälle att lufta åsikter, bolla idéer etc etc. Kan väl inte vara ngn fara? Eller...? :)

• Bröllopstokiig

Definitivt beroende... :(

Svar på tråden Ett BT-beroende...