Hur mycket kostar era lokaler?
Får ni hyra dem dagen innan och dagen efter eller ingår det städning?
Får ni hyra dem dagen innan och dagen efter eller ingår det städning?
varför skrev jag måndag eftermiddag???
Skall vara måndag morgon ju.....
Fröken Malm
Önsketänkande?
:) :) :) :)
_Cinderella_, hellan-jkpg och kaffetunnan.... Var ligger era lokaler?
Det var riktigt bra priser, tycker jag
Hälsningar
Eternella
Vi betalar inget i lokal hyra, men det blir en kostnad per kuvert på ca 650 kr /person.
Då ingår allt från servetter, dukar, ljus till städning, mat med öl/vin/cider och avec till kaffet.+ lite vickning.
Lokalen/rest. har en bar som öppnar med reducerade priser efter middag å tårta!
S
Lokalen vi ska hyra kostar 2500:-
Då har vi den från fredag till söndag och porslin, bord, stolar ingår.
Vi skall ha vår fest i församligshemmet. Det kostar inget och porslin mm ingår. Starksprit får man inte servera.
Städningen får man klara av själv också
Vi ska ha festen i ett församlingshem! Vi betalar 1500 kr från fredag till söndag. Porslin, bord, stolar ingår. städningen får vi ordna själva!
Vår lokal kostar 1500 kr. Det är en nybyggd villa som används som klubbhus av ett segelsällskap. Riktigt fräsch. Porslin ingår. Det finns restaurangdiskmaskiner där (viktigt!), stora kylskåp, en bardisk, två mindre rum där man kan ställa fram tv till barnen osv. Perfekt jag får säga det. Vi ska dit på fredagen eftermiddag och duka. Och på söndagen blir det städning. Helt överkomligt pris.
Vi var där när mormor fyllde 60 oxå. Allt gick enligt planerna då och vi får hoppas att det gör det den 20:e maj oxå!
Eternella
Vår ligger utanför Linköping
Egentligen 500 kr från tors e.m. (gifter oss på fredagen) till söndagkväll.
Nu har vi lite kontakter och får den därför gratis... :D
Är det någon av er som har lokal för under 5000:- vars lokal ligger runt Malmö??
Hur gör man?: 500är ju väldigt billigt, ingår bord, stolar, servis etc.?
Vi ska hyra en slags herrgård, jätte fin. De tar 25kr/person och då ingår allt, dukar, porslin, städning, serveringspersonal, det enda som tillkommer är mat och dricka som ligger på ca. 300kr/person
Oj då... vi har prel.bokat en lokal som kostar 10.000 kr. Vi har haft stora problem att hitta en festlokal i Stockholm där vi får ta med oss egen mat och dryck. Det är egentligen bara väggar, tak, stolar och bord vi betalar för... måste hyra glas, porslin, bestick.
Är det någon som kan tipsa mig om ett billigare alternativ i Stockholm!?? Pretty please with sugar on top!