Hur mycket kostar era lokaler?
Får ni hyra dem dagen innan och dagen efter eller ingår det städning?
Får ni hyra dem dagen innan och dagen efter eller ingår det städning?
Vi hyrde Folkets hus här där vi bor och fick betala 1000:- från fredag em till söndag em...Helt överens komligt...Dessutom så ingick städning av golv i priset..så vi behövde bara plocka bort efter oss
Vi betalar 4200 för vår lokal fredag lunch till söndag. Det är en herrgårdsbyggnad med fin trädgård runt. I priset ingår porslin plus att vi får bra pris på kuvertavgift, servering, service och städning.
vår lokal kostar 3100:- då ingår all porslin,glas och bestick. Ett korsvirkeshur från 1600-talet med öppen spis som dock ej går att elda i men man kan ha stora block ljus i den...
Vi får tillgång till lokalen fredagen...
Vi betalar 3000:- för våran lokal. Jag tyckte det var dyrt. Det är en gammal upprustad K-märkt lada/loge, så det är väl därför der kostar. Vi får ha den från fredag till söndag, gifter oss på lördagen. Nu känner vi hon som äger den så med lite tur kan vi vara där hela veckan innan och greja. Den är i två våningar. Finns scen och dansgolv. Finns el indraget, men inget vatten (tror jag). Finns en stor bar med två kylskåp i. Finns inga toaletter utan det är utedass.
Vi vill så gärna vara där och jag är säker på att det kommer att bli kanonbra! (trots priset...)
Vi betalar 5000kr för en herrgård hela helgen där det finns övernattning för gästerna. 1200kr tillkommer om vi vill ha tillgång till ett "annex" där det finns fler sovplatser....
Hej!
Vi kokmmer vara i en nyrenoverad hembyggdsgård. Poslinet ingår å är dessutom snyggt.. Vi betalar 2000 kr för ferdag12.00-söndag 12.00.
Glömde tillägga att vi får städa själva.
Den vi förmodligen kommer hyra kostar 2400:-
Då ingår
* lokal fre - mån
* porslin, bord o stolar
* lämnar man igen nyckeln innan tolv på måndagen drar de av 500:- på priset.
Glömde säga att det är en bygdegård
Vår hyra ligger på 12 500.
Då får vi ha lokalen från fredag förmiddag till måndag eftermiddag.
Det som ingår är bord, stolar, linnedukar och städning. Kök med kylskåp, diskmaskin finns.
Tyvärr ingår inte porslin, glas eller bestick.