Patrik! Var är moderatorerna?
Hej!
Jag har till min stora besvikelse sett att det bara förekommer fler och fler påhopp och elakheter i forumet. Folk håller sig inte till ts ämne utan tar varje tillfälle att debattera, även om ts inte vill det och tråden INTE ligger i debattforumet. Helt oskyldiga frågor blir uppblåsta diskussioner med personpåhopop, generaliseringar som kränker andra användare osv. Jag försökte i min desperation starta en glad tråd men t o m i den kommer personpåhopp och personer som struntar i min tydligt uttalade vädjan om att hålla tråden på en bra nivå utan påhopp bara efter en sida... Trådar som blivit anmälda flera gånger verkar inte tas bort eller åtgärdas. Har anmält en där jag ansåg att man kränkte andra människor grovt, men har inte ens fått svar om hur ni tänker göra. Mailadressen till info@brollopstorget.se fungerar inte. Har skickat ett mail till support, men vet inte om det fungerar heller.
Jag undrar, varför verkar moderatorer inte göra något nu längre? Kan förstå om folk har mycket att göra och gör detta frivilligt på sin fritid. Men man börjar ju undra om forumet åter saknar moderatorer eller varför så elaka personpåhopp som finns på många ställen frodas så fritt numera här? Det är jättetrist Patrik och jag hoppas att något görs så att forumet kan åter bli trevligt och fyllt av peppande bröllopssnack!
OBS: Ni som läser detta. DETTA ÄR INGEN TRÅD DÄR JAG SOM TS ÖNSKAR PERSONPÅHOPP ELLER DEBATT! Detta är min upplevelse och jag hoppas att redaktörerna för sajten ser denna då det inte fungerar att maila dem. ALLTSÅ, ingen debatt är tänkt att skapas!
Ha det gott!