Nu Ä nNT L I G E N bilder från vår dag!!
sådär, det har tagit tid men nu finns det bilder oxå från vår bröllops dag!!
Vi gifte oss 28 Januari 2006 kl 16.00 i Taxinge Kyrka.
Nästan allt som kund gick faktiskt fel, men vi är lyckliga iaf!!
Först så glömmer "kyrkan" bort våra önskemål; mörk kyrka med mycket stearinljus.. Istället fick vi en JÄTTE upplyst kyrka med massa lampor å knappt några ljus!!
men, men vi överlevde det...
Sen "sprang" vi in i kyrkan å var så nervösa så vi skakade i benen både jag å min man, vi skulle ju INTE vara det..
men det gick iaf, vi blev ju gifta...
Sen till festen å middan då,
cateringen är försenad, gästerna får sättas för tidigt till bords, å De som serverar kommer inte in med vinet förren efter en kvart ca...
Sen mitt i maten (hade buffe & 6 burd, alla hämtade mat bord för bord) så börjar de vid bord 1 att resa sig för å gå å röka å sånt medans andra fortfarande äter...
Så det hände nästan aldrig att alla satt vid bordet samtidigt!!
Sen till talen, min svärfar höll ett jättefint tal till oss, min barndoms kamrat höll ett jätte kul tal till mig å min man... Men min mamma struntade i sitt tal likaså Bestmannen... Tråkigt!!
Hade problem med ett par gäster, men de åkte tidigt!!
Å ännu tråkigare var att mer än hälften av gästerna hade åkt redan kl 22.00... Vi som hade live musik osv...
Det var en snabb summering av vår dag/kväll!
MEN vi är lyckliga, vi är gifta, vi har hälsan.. Känns lite surt att det var just vår bröllopsdag som blev så här, men det gör inget... det var ju ändå VÅR dag...Å jag kommer aldrig att glömma den...
Bilder finns på min egna sida på ;
www.familjeliv.se/koninen
Kika gärna in... Kram