• bride no1

Nu Ä nNT L I G E N bilder från vår dag!!

sådär, det har tagit tid men nu finns det bilder oxå från vår bröllops dag!!

Vi gifte oss 28 Januari 2006 kl 16.00 i Taxinge Kyrka.

Nästan allt som kund gick faktiskt fel, men vi är lyckliga iaf!!

Först så glömmer "kyrkan" bort våra önskemål; mörk kyrka med mycket stearinljus.. Istället fick vi en JÄTTE upplyst kyrka med massa lampor å knappt några ljus!!

men, men vi överlevde det...

Sen "sprang" vi in i kyrkan å var så nervösa så vi skakade i benen både jag å min man, vi skulle ju INTE vara det..

men det gick iaf, vi blev ju gifta...

Sen till festen å middan då,
    cateringen är försenad, gästerna får sättas för tidigt till bords, å De som serverar kommer inte in med vinet förren efter en kvart ca...

Sen mitt i maten (hade buffe & 6 burd, alla hämtade mat bord för bord) så börjar de vid bord 1 att resa sig för å gå å röka å sånt medans andra fortfarande äter...

Så det hände nästan aldrig att alla satt vid bordet samtidigt!!

Sen till talen, min svärfar höll ett jättefint tal till oss, min barndoms kamrat höll ett jätte kul tal till mig å min man... Men min mamma struntade i sitt tal likaså Bestmannen... Tråkigt!!
    Hade problem med ett par gäster, men de åkte tidigt!!

Å ännu tråkigare var att mer än hälften av gästerna hade åkt redan kl 22.00... Vi som hade live musik osv...

Det var en snabb summering av vår dag/kväll!

MEN vi är lyckliga, vi är gifta, vi har hälsan.. Känns lite surt att det var just vår bröllopsdag som blev så här, men det gör inget... det var ju ändå VÅR dag...Å jag kommer aldrig att glömma den...

Bilder finns på min egna sida på ;

www.familjeliv.se/koninen

Kika gärna in... Kram

• Svar på tråden Nu Ä nNT L I G E N bilder från vår dag!!
  • riikka

GUUUD va fin du va :).. din sminkning var super fin ... vart gjorde du det? och klänningen .. wow !!

• Eppika

Vad fina ni var!
    Härligt med ett vinterbröllop

• bride no1

tack rikka!!!

sminkningen gjorde en tjej som jobbar på en friser salong i stockholm, hon är verkligen skit duktig å hon tag bara 500 kr för å komma hem (bor i Hägersten)..

jätte nöjd med henné, har ju nummret till henne om nån är intresserad...

Tack än en gång...

• -Systeryster-

Ni var jättefina!

Får jag fråga var du köpt din klänning? Är det snörning i ryggen? Jättesnygg!

• svarta

Vad fina ni var! Tänk att så mycket kan avvika från planeringen men att det kan kännas bra ändå. Det bådar gott...

Varför gick dom hem så tidigt? Jag som befarar att vi kommer att ha problem att bli av med våra gäster. kanske ska tänka om...

• bride no1

-systeryster-

klänningen kommer från Bröllopskällan í Hornstull. Nej ingen snörning, dold dragkedja..

Tack så mycket...

Svarta;

jag vet faktiskt inte, ändå hade vi förvarnat om live musik å att vi hopapdes att folk ville stanna å dansa med oss.. Tom min bästa vän drog innan 21... Trisst!!

• svarta

bride no 1

Man får låsa dörren alltså...

• Maria_

Hej Bride no 1!
    Jättefina var ni båda två. Jag funderar också på klänningen som var jättevacker. Är det något speciellt märke och modell på den eller? Tänkte kanske andra butiker har den eller att den går att beställa?

• Rystall

Jättestort grattis till er alla tre! Ni var verkligen vackra. Synd bara att det blev lite trassel på vägen men du verkar ta det hela med ro så det låter bra. Om några år kommer du bara minnas det fina och det andra kommer vara som bortblåst.

Grattis än en gång!

• ice13

Å vad fina ni var!! Försökte se bilder tidigare i "vår" tråd men det funkade inte då.

GRATTIS!!

Kram

• ASO

Länken funkade inte. Måste man vara medlem/ha någon speciell inloggning för att kunna se bilder på familjeliv.se?

Vor kul att se dina bilder speciellt som jag och min man faktiskt hade tänkt att gifta oss i Taxinge.

• TingelingAnna

Superfina var ni! GRATTIS

• 7804

Jag skulle bli jättelessen om mina vänner drog tidigt från mitt bröllop. Så gör man väl inte?!

• bride no1

Förlåt för att jag inte svarat..Klänningen är av m,ärket Forever Yours, å finns på både Bröllopskällan å Bröllopsbutiken i sthlm....

tack så mycket!!!

• bride no1

ASO;

kolla längre ner på första sidan av mitt inlägg, där finns den riktiga länken.....

Taxinge är en helt underbar kyrka, ni kommer inte att ångra er..

Svar på tråden Nu Ä nNT L I G E N bilder från vår dag!!