Camilla L, vem har sagt att alla vill se ut som Natacha Peyre?? jag vill ABSOLUT inte se ut som henne då jag tycker det är fult. men smaken är som baken. för mig handlar det om att jag vill ha BRÖST. de ska inte vara stora, men jag vill känna mig som en kvinna. Detta är ett beslut som jag själv har fattat. Jag gör det inte för min pojkväns skull, eller för någon annans skull, det här är bara för mig.
Tyvärr finns det tjejer som gör det för andras skull, men förhoppningsvis märker kirurgen det och säger nej till en operation.
att lägga runt 30000 på en operation är också mitt eget val. jag har spenderat hur mycket pengar som helst på kläder, fika, cigg, mat och dylikt. Jag har rest jorden runt för hur mycket pengar som helst.
Jag förstår din tanke, och det är bra att du bryr dig, men tro inte (som många ndra tyvärr) att alla vil lse ut som Natacha Peyre. bara för att man förstorar brösten behöver inte det betyda att man kommer vika ut sig och vara med i porrfilmer. jag ber dig, och andra, att komma ihåg det, och inte döma på förhand.