• la fleur

snart nya tuttar!!!

Fyy va pirrigt, snart är det dags för bröstförstoring m lyft, på victoriakliniken den 21 feb.Jag börjar bli osäker om jag ska ta större??? 360cc gelehallon anatomiska,175cm 68kg, vad tror ni , vill gärna ha all info ni har lust att ge mej. hur mår man efter, vilken smärtlindring får man efter. Är man deppig. Svara snälla ni jag är så nervös. kram

• Svar på tråden snart nya tuttar!!!
  • Pyret 78

Jag har lagt in 400cc koksaltsinlägg. När jag vaknade efter narkos kändes det som om jag blivit överkörd av en lastbil, men det kan man ju ta. Jag åt nästan bara panodil som smärtlindring. Har ganska hög smärttröskel. Lycka till!!

• pickolina

Jag har oxå hög smärttröskel men eftersom man får citodon så tog jag dem. Jag hade säkert oxå klarat mig på vanliga värktabletter men varför testa.. :) Tog dem jag fick liksom. Jag är inte sådan som nojjar över att ta starka tabletter och därför undviker och hellre tar något svagare...

Jag har gått igenom 10st operationer, eller 12 om man räknar att jag op ut två tänder oxå...och jag tar alltid de tabletter som ges av läkaren. Fast ibland har man grymt ont oavsett starka tabletter kan jag lova.. huah... Men inte efter bröstoperationen.

• Zemiramis

Förlåt, lite OT det här men...

Jag är också sugen på att "skaffa" större bröst . Vad går det hela lös på? Och vilka kliniker kan rekommenderas (runt Stockholmstrakten eller Göteborg)?

Tack, tack

• Camilla L.

Hej tjejer!
    Måste bara säga att jag tycker synd om er som fallit för de ideal som samhället, eller rättare sagt männen, har skapat. Duger vi inte som vi är längre? Ni har absolut rätt att göra som ni vill, det är era kroppar. Men vem vill se ut som nästa Natacha Peyre? Jag tror inte man blir lyckligare av en bröstförstoring. Problemet sitter inte där, det ligger djupare. Kom igen tjejer, ni duger som ni är! Låt kniven ligga och lägg era 30 000 kronor på något vettigt istället! :)

• Åhsa

Camilla L, vem har sagt att alla vill se ut som Natacha Peyre?? jag vill ABSOLUT inte se ut som henne då jag tycker det är fult. men smaken är som baken. för mig handlar det om att jag vill ha BRÖST. de ska inte vara stora, men jag vill känna mig som en kvinna. Detta är ett beslut som jag själv har fattat. Jag gör det inte för min pojkväns skull, eller för någon annans skull, det här är bara för mig.
    Tyvärr finns det tjejer som gör det för andras skull, men förhoppningsvis märker kirurgen det och säger nej till en operation.
    att lägga runt 30000 på en operation är också mitt eget val. jag har spenderat hur mycket pengar som helst på kläder, fika, cigg, mat och dylikt. Jag har rest jorden runt för hur mycket pengar som helst.
    Jag förstår din tanke, och det är bra att du bryr dig, men tro inte (som många ndra tyvärr) att alla vil lse ut som Natacha Peyre. bara för att man förstorar brösten behöver inte det betyda att man kommer vika ut sig och vara med i porrfilmer. jag ber dig, och andra, att komma ihåg det, och inte döma på förhand.

• la fleur

Till Zemiramis, jag kan varmt rekomendera victoriakliniken, det är lite dyrare men Dr Randqvist är jätteproffsig!!57000kr anatomiska geleinlägg m lyft kram

• Lindalii

Om man är osäker på storleken är ju en grej man ska tänka på förutom tyngden..kläderna!! Med tex dd-kupa får man gå upp många storlekar i överdelarna och det blir väldigt konstig passform. Vill man ha annat än lycrakläder är det nästan bara specialsytt som gäller.

• Pyret 78

Jag kan rekommendera Kosmetisk kirurgi i Falköping. Jag betalade 39000 kr för inlägg + lyft. Bara inlägg kostar omkring 32000 kr. Proffsigt bemötande då läkaren är noga med vilken storlek på inläggen som passar din kropp. Inga fler Natacha Peyre här inte.

• vioola

Hej hej

Duktiga kanske de är på kosmetisk kirurgi ab, men de som opererats där är också de som väljer de största storlekarna och får störst bröst (F-kupor mm). Ifall du går in och kollar på plasticsurgery.mylava.net så ser du det.

Ett annat exempel är att Angelica på big brother opererats sig på kosmetisk kirurgi i Falköping. Så jag tror inte de är så noga när det gäller just storleken på implantaten, däremot är de säkert väldigt skickliga.

Kramis

• Pyret 78

mig var de väldigt noga med att det inte skulle bli för stort på. har kompisar som också är op där o alla ser lagom ut

• Ellenochså

EsthetiCare kliniken

Någon som har någon erfarenhet av denna klinik. jag hade tänkt göra en bröstförstoring där till sommaren. De verkade trevilga och seriösa, men det finns inte så många som känner till det och det känns lite läskigt...
    Någon?

Svar på tråden snart nya tuttar!!!