• la fleur

snart nya tuttar!!!

Fyy va pirrigt, snart är det dags för bröstförstoring m lyft, på victoriakliniken den 21 feb.Jag börjar bli osäker om jag ska ta större??? 360cc gelehallon anatomiska,175cm 68kg, vad tror ni , vill gärna ha all info ni har lust att ge mej. hur mår man efter, vilken smärtlindring får man efter. Är man deppig. Svara snälla ni jag är så nervös. kram

• Svar på tråden snart nya tuttar!!!
  • vioola

Hejsan

Jag är 174.5 cm å väger ca 62 kg. Jag la in 330cc runda hallon å gick från 75A till stor C/liten D.

Jag fick tramadol hexal 100 mg (starka) och ett recept på citodon. Någon panodil me kanske.. taskigt minne ;)

Nä, ja var inte deppig, var ju glad att det var gjort. Men jag fick så jävla ont så ja var väl inte så där jätteglad hela tiden...

Kramis

• pickolina

Jag la bara in 270cc (anatominska gelehallon) och fick DD-kupa men jag hade i och för sig C-kupa redan innan op. Vid op var jag 164cm lång och vägde 52kilo.

Jag fick citodon, som de flesta får..

Hade inte särskilt ont alls, vilket jag förstått att många andra har..

Man kan bli deppig efter en stor op pga att det tar mycket kraft att läka men det vet man aldrig innan.. Bra att vara medveten om risken dock, så man förstår vad som händer OM det skulle hända...

• utvandraren

Hej hej! Vill bara fråga er som skaffar "nya rattar" en sak: Är det någon som ångrat sig efteråt?? Jag är lång och smal(1.8, 61kg) med SMÅ bröst. Min kille gillar det, men själv har jag alltid velat vara kurvigare..
    Tror det skulle bli ett himla liv OM jag ville operera mig. och sen tänker jag ju på att det är bra att kunna gå utan bh, ha djupa urringningar utan att vara vulgär etc. Vad med ammning mm? Är det någon som gått från liten till stor och ångrat sig?? Funderar, funderar....

• pickolina

Javisst. Jag! *s* Hade mina implantat i 3år och sedan tog jag ut dem. Tycker personligen att små bröst är mycket snyggare än stora bröst och har många fördelar, precis som du skriver. Tyvärr har mina naturliga bröst växt sig större än min "sillisar" var.. :(

• utvandraren

Fortsätter de att växa??
    Jag trodde de var färdiga förutom ev graviditets ändring... Jag trodde jag såg fram imot taxöron...

• pickolina

Jag har ökat kraftigt i vikt så det har sin naturliga orsak... :) Fast nu har de växt ytterligare trots att jag minskat i vikt, troligtvis pga mina nya p-piller... Typiskt, jag vill ju ha små. fasta bröst och inga bomber. *haha*

• utvandraren

hmm.. vad för några p-piller har du då? Mina har inte den verkan..

• pickolina

Bytte till Yasmin, måste varit det som fick dem att växa ytterligare...vet inte vad det annars skulle vara eftersom jag faktiskt gått ner 7-8kilo i vikt. Tyvärr fick jag även bristningar av dem.. Mindre kul!

• utvandraren

det är dem jag äter oxå... måste vara individuellt då! Där rök chansen på schyssta ballonger! *hehe*
    Sorry att jag utnyttjat tråden!! Lycka till La fleur! skriv gärna ett inlägg när det e gjort..

• la fleur

TAck alla ni som svarat på mina frågor,självklart ska jag berätta mer efter,fortsätt skriva!! Tusen kramar till alla

Svar på tråden snart nya tuttar!!!