Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Förresten tjejer, den här tråden kommer snart stängas ner, när den blir 3 månader gammal! Vad sägs om att starta en ny tråd i tid så man hinner länka till den i den här tråden, så alla hittar till den nya? (lite rörigt, hoppas alla fattar... ;))
Noomi
Vad är det för panik med ringarna du pratar om? Har ni inte köpt dem än eller?
hihi, hans farfar ær værldens coolaste... 78år gammal och åker fortfarande værlden øver och gør helst affærer med fejk-mærkesgrejer :D Han har en 25 år yngre fru som ær så hæftig också :)
Ex. så pratade vi bara om att också åka till Kina. næsta dag ringde frun och sa att hon bokat med oss på deras næsta resa! Vi hade inte råd eller nåt just då! Men det betalade førskottet... så var det bara att jobba, slita o drømma så kom vi ivæg! :) Å farfar bara sa: Klart ni klarar det, annars hade ju vi fixat det ;)
Cinderella - De ska inte kopas, utan min blivande ska tillverka dem.. han ar smyckesdesigner (studerande sadan an sa lange). Men han verkar ha tilltro att de kommer bli klara i tid. Bast for honom! ;)
Gerda - Han later ju guld! Min farfar ar ocksa lite galen. Han hade nyopererade ogon men skulle sjalvklart ner till Tyskland och jaga i alla fall. Han akte tillsammans med en 35-aring som han vagrade lata kora, "pojkspolingen har ju bara haft kortkort i 15 ar!"
Noomi
Vad mysigt. Jag är helt säker på att de kommer bli slående :)
Stefans fästmö! Absolut! Gör tråden du så slipper vi dubbletter!
Cinderella - Tackar! :)
Ok, nu har jag gjort oss en ny tråd... Vi kan ju använda den här över helgen, men lägg in den nya som favorit redan nu! :)
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1631299.html
2078 (2079 med detta...)inlägg i den här tråden. Det slår vi lätt i tråd #2!
Ses där!
Jaha ja...tänkte bara meddela dem som vet om att jag har haft och har problem med ryggen att jag nu fått veta att jag har diskbråck :( Skit skoj!!!
Gerda, du får ha en toppen helg i Örebro!! Hittat present till födelsedags"barnet" än? Här är det strålande väder och jag ska skolka från allt skoljobb och vara med mamma eller syster för att inte deppa ihop pga ryggen!
_Cinderella_
Det kommer blir så mysigt för er !!*avis* Längtar verkligen efter vår ringväxling :)
Dock var vi ju ute igår och åt en mumsig tre rätters middag på en mysig, men liten, restaurang här i Sthlm. Firade N:s jobb och vår 25-månadersdag :)
lightfish
Det kommer fortare än du tror ska du se :)
_Cinderella_
Vad söt du är, tack!
Jag hoppas verkligen att det ska vara så, att det går snabbare än man tror! Vilket fint väder vi har i hela landet!!! Helt underbart!!!
Påminnelse om nya tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1631299.html
:D