• Lyckligt gift!

Sept-06

Hej alla som gifter sig i september 2006!!!
    Hur långt har ni kommit i planeringen? 8 månader kvar och stressen börjar redan infinna sig....:) Bröllopsmässan i Gbg nästa månad känns ju perfekt i tiden, kanske kan man få lite tips där.

• Svar på tråden Sept-06
  • Lyckligt gift!

Jag köpte min klänning på blocket.se
    Det är en Lilly, otroligt vacker! Använd en gång och precis som ny. Inkl skor betalade jag 2000:-...Maten tror jag är bra om man är tidigt ute o planerar. Speciellt om man ska ha catering. Det finns många att välja på, och hur #&% vet man vilken man ska ta?? Man får väl åka runt o provsmaka....:)

• Lyckligt gift!

Pjukabruden;

Om jag inte misstar mig så är Bröllopsmässan 23-26 februari på Svenska Mässan i Göteborg. Klart du ska dit!

• Cilla R

Oj va många vi är den 30 september

• Pjukabruden

Tack Lena.... Nu ska jag bara övertala min man att följa med mig dit. Vi kanske ses

• Lyckligt gift!

Hahaha....annars kan du gå med mig, min grabb kan inte gå med! Lär vara nyopererad då och påstår att han har ont!!

• Lyckligt gift!

ALLA BLIVANDE!! Ni glömmer väl inte bort att det snart är Bröllopsmässa i Gbg!?
    Ser otroligt mycket fram emot all inspiration, alla tips o idéer:)

• Unicorn

Jag gifter mig 16/9! Har kommit en bit på väg i planeringen. Köpte klänning igår.. är barnsligt lycklig :)

Tips på affärer i gbg är Tonys på vasaplatsen, Ramona, Remanns på Linnégatan... å så finns det en lite lite syatelje på eklandagatan.. som jag har för mig heter Eonora men jag e inte helt säker...

KUL med bröllopsmässa.. men jag tycker det är lite jobbigt åxå.. nu har man bestämt en massa å så får man tusen nya idéer när man går på mässan.. det finns ju hur mkt som helst att välja på!

• Lyckligt gift!

Ja, sen jag startade denna tråden så har jag hunnit en liten bit på väg jag också, dom "stora" besluten är tagna, nu är det finliret kvar och det har jag medvetet sparat till mässan. Hittar jag inget där så har jag gott om tid på mig. Barnsligt lycklig? Här är en till...:)

• Majsans

när hade ni tänkt skicka inbjudningarna? vi ska gifta oss den 2 sep.

• Lyckligt gift!

Hej Majsans:
    Vi har också 2 som vårt datum! Tror det är läge att skicka ut inbjudningarna i slutet av maj. Dom flesta vet ju redan om det och har liksom satt kryss i almanackan redan så förhoppningsvis så kan så gott som alla. Mycket är som sagt bokat men tusen saker återstår. Roligt men jobbigt samtidigt, eller hur?

• Majsans

det är absolut både jobbigt men roligt, fast det känns som man har missat att göra saker, och det känns som om det finns tusen saker kvar som ska göras.

• Lyckligt gift!

Precis, och mycket av det kan man inte göra än...man är liksom i vakuum just nu....:) Har du systrar och nära väninnor så sätt dom i arbete! Jag har förvarnat om att dom ska få små uppgifter allihop. Nu vill dom ju det, så det är inga problem. Men visst är det svårt att planera något som man aldrig gjort förr....och helst inte ska göra igen...och just därför BARA MÅSTE bli perfekt:)

Svar på tråden Sept-06