Sept-06
Hej alla som gifter sig i september 2006!!!
Hur långt har ni kommit i planeringen? 8 månader kvar och stressen börjar redan infinna sig....:) Bröllopsmässan i Gbg nästa månad känns ju perfekt i tiden, kanske kan man få lite tips där.
Hej alla som gifter sig i september 2006!!!
Hur långt har ni kommit i planeringen? 8 månader kvar och stressen börjar redan infinna sig....:) Bröllopsmässan i Gbg nästa månad känns ju perfekt i tiden, kanske kan man få lite tips där.
Bröllopsmässa låter bra
23:e september är datumet för oss! Jag är ganska lugn men så ska vi ha ett litet bröllop (litet och lyxigt). Kyrka, präst och middagen är bokad - fotograf och bröllopsresa nästan klara. Känns så härligt!
När gifter ni er - hur långt har ni kommit?
30 september gifter vi oss och det känns än så länge rätt så lugnt. Vi gifter oss i hemlighet och kommer att ha en stor fest i november och planeringen inför den börjar dock kännas stressig.
2 september är vår dag! Ska bli så himla mysigt! Vi har bokat kyrka,lokal,bokat transport,köpt ring och klänning...så nu är det väl bara 1000 saker till att göra..:) Skulle vilja jobba heltid med planering men det går ju inte...tyvärr! Men mässan ska jag gå på, men min m2b är nyopererad i knät och kan inte gå med då...
Hej hej,
För oss är det den 30/9 som gäller! Ska bli sååå kul! Vi har bokat kyrka och festlokal och jag har börjat rita på en klänning jag ska sy. Jag vet inte faktiskt vad mer som måste fixas nu?? Jag har kanske missat nåt? Folk i min omgivning tjatar också och underar hur planeringen går. Har ni tips på saker som man redan bör ha fixat så här dags, alltså 8 månader innan? Det är väl bara att få ihop en bra gästlista( kommer bli lite knepigt) å sen göra fina inbjudningskort å placeringar....En präst ska man väl välja också kasnke ;)
Detta kommer bli ett sååå skojsigt år!
när och var är bröllopsmässan? Blir sugen på att åka dit!
Hej hej! 30 sept här med! Kyrka o lokal bokad, ej valt klänning. Men vi har allting klart för oss i skallen, så att säga... Lycka till!
Vår dag blir den 30/9 :)
det enda vi har gjort är bokat kyrka och lokal. Jag har börjat rita på en klänning jag ska sy. Sen har vi inte gjort så mycket mer...det är lång tid kvar :) Eller vad borde man ha gjort 8 månader innnan? Vill ju inte vara klar med allt i flera månader i förväg ju ;) Haha, men jag kasnke är en tidsoptimist!
Hej hej! 30 sept här med! Kyrka o lokal är klart, ej valt klänning. Övrigt har vi klart för oss i skallen, så att säga. Lycka till!
Vi gifter oss också 2 sept. i Blekinge. Men vi bor i Göteborg och ska gå på mässan här (i alla fall jag). Har bokat kyrka, prel. bokat två olika festlokaler och fixat fotograf. Har ev. en frisör på gång. Surfar runt jättemycket på klänningar och ju mer jag tittar ju säkrare blir jag på hur jag vill att den ska se ut och då blir det ju ännu svårare att hitta rätt... Men ska snart bege mig till affärerna i stället och prova lite. Jag kanske inte passar i det jag tror. Har ni några affärer att rekommendera i Göteborg eller är det bara att ta de en efter en?
Bor inte i Göteborg men en kompis hittade sin på Ramona i Göteborg och rekommenderade dom.