stenålderskost
är det nån av er som har erfarenhet av stenålderskosten? jag har en kompis som har en reumatisk sjukdom som började med det och hon blev fri från nästan alla symptom efter bara en kort tid och hon gick ner 10 kg "bara så där" och mådde jättebra! så jag hakade på och har bytt ut min kost succesivt och mår faktiskt jättebra på att äta mer frukt och grönsaker och rotsaker. jag pallar inte att äta så mycket kött så jag följer inte dieten till punkt och pricka. nu när jag vägde mig på julafton på våran nya digitala badrumsvåg så visar vågen att jag gått ner 4,5 kg - gissa om jag blev glad!! har ju inte gjort så mycket,faktiskt! bara bytt ut mina tidigare limpmacksfrukostar med varm choklad till en sallad på 3 frukter, ökat träningen på gymmet till 3-4 ggr i veckan och dricker ett glas honungsvatten varje dag - äter fortfarande godis, har tänkt minska ner men det sitter "långt inne" så gissa om jag blev både glad och överraskad! är det nån ev er som provat denna kost och vet nåt mer om den?? vore jätteglad för tips och nya ideér
det sägs att den minskar risken för hjärt o kärlsjukdomar oxå o att man kan sänka blodtrycket, jag har ju för högt blodtryck och önskar inget hellre än att det ska bli normalt, kanske denna diet kan hjälpa till?