• höstbrud2005

Nu är det slut.....

allt planerande, all nervositet, alla förberedelser... SLUT!
    Det är lite tomt.. men nu börjar livet!

Gifte mig den 29 oktober i år och har äntligen tagit mig för att lägga ut bilderna på en hemsida.
    Där står också om vår lite speciella bröllopsdag...
    Läs jättegärna!
    Har massor av bra bröllopslänkar också...

Tack alla som hjälpt till med råd och tips inför min stora dag!

adressen är :

www.froste.webb.se

• Svar på tråden Nu är det slut.....
  • Helena06

Hej Höstbrud2005!

Tyckte så mycket om din brudbukett. Den går i de färgerna jag hade tänkt. Vilka blommor är det? Har några närbilder på den?

• höstbrud2005

Galet lycklig:
    Haha.. borde kanske ha förklarat för dem som inte känner oss...
    Det fanns en anledning till att vi hade en liten uppvisning i köpcentrat...
    Vi vann en del av vårt bröllop. (presentkort i brudaffär, bröllopsplanerare,florist,frisör presentkort hos konditori och lite till) men då ingick det att vi på vår bröllopsdag var tvugna att visa upp oss där och ställa upp på lite reklam.
    Vi har faktiskt fått lite blandade reaktioner på det här.. En del förstår verkligen inte hur vi kan göra nåt sånt på vår bröllopsdag, men för oss gjorde det faktiskt ingenting. Det var kul att få visa upp sig så på sin speciella dag och att få bli så uppvaktade..
    Så därför tog vi svängen genom HC.
    (Men jag måste säga att det var lite pirrigt... helt tjockt med folk...... )

• linslusen

höstbrud2005 :

Hejsan!
    Vilka underbara bilder o fin sida ni har knåpat ihop :)
    Måste bara fråga dig, vad är det för märke på din klännining, går i gifta planer o behöver all tips o råd.. :)
    Letar efter ungefär en sån klänniing som du har.

Grattis o lycka till o Gott nytt år :)

• Shakti

Hej! Jättemånga bra länkar måste jag få säga!

• höstbrud2005

Linslusen:
    Tack tack! Jag hade en forever yours klänning, style 44148, lägger in en länk här nedanför.
    Ska du gifta dig snart? Det finns verkligen en djungel av olika bröllopsklänningar, SÅ svårt att bestämma sig.... Jag bytte klänning bara tre veckor innan bröllopet... Lycka till i letandet!

www.foreverbridals.com/gownpix.asp

• Victory

Måste bara få säga att du gjorde dig bättre i klänningen än modellen på bilden! Ni var jättevackra!

• höstbrud2005

victory:
    haha.. tack tack!!

• Anikki

Hej Höstbrud2005:

Jag har köpt en exakt likadan klänning som du hade. En Forever yours 44148!!

Den är så vacker men den ser helt annorlunda ut i verkligehten (vackrare)men min är lite omgjord, jag tog bort pärlbandet fram på klänningen tycket det blev lite för mycket pärlor annars. De få små pärlorna spridda frm på klänningen finns kvar det belv supervackert!

Var du nöjd med klänningen?? Vad fick du betala??

Vi gifter oss den 5 aug 2006

Kram

• Ofelily

Vilken fin sida!! Och ni var så vackra!

Lycka till i framtiden!

• Galet lycklig!

Höstbrud2005:
    Ahaa, jag misstänkte att det var något så´nt...!

Vilken lyx att få en del gratis så!

På sin bröllopsdags ville man ju visa upp sig för hela världen så jag kan tänka mig att det inte var något problem..!

Lycka till med ert liv tillsammans!

• höstbrud2005

Anikki:
    Jag är jättenöjd med min klänning! Men jag håller med om att den ser helt annorlunda ut "i verkligheten"!
    Hade ju som sagt lite svårt att bestämma mig först. Ångrade mig och valde den här modellen bara tre veckor innan bröllopet...
    Vi vann en del av vårt bröllop, bland annat ett presentkort i en brudaffär, det innebar att jag fick välja en klänning de hade i sitt sortiment utan att betala. Jag vet faktiskt inte vad den hade kostat.

Jag måste säga att jag är lite avundsjuk på dig som har ditt bröllop framför dig. Längtar tillbaka till den där dagen...
    Hoppas att ni får en toppendag!

• höstbrud2005

Helena06:
    Tack tack.. Jag har massor av närbilder. Mailar dig gärna bilder om du vill.

• Helena 06

höstbrud2005 - Hade blivit väldigt glad om du kunde maila några bilder och gärna skriva några ord om buketten. hda@carrot.no

• tinta

Hej igen Höstbrud 2005!
    Tänkte höra om du vet vad det är för märke på din tiara, vart har du köpt den? Det är precis en sån som jag letar efter!
    kramar

• caja

Verkligen skitsnygg klänning det där! Har själv funderat på den, men inte hittat den att prova i någon affär. :(

Är även jag väldigt intresserad av att få se buketten lite närmare om det går. Verkar vara väldigt lik det jag tänkt mig (fast jag är inne på lite mörkare blommor) men det verkar svårt att hitta bra bilder på sådana. Vart såg du din, eller hade du egna idéer där? :)

• höstbrud2005

Tinta:
    Jag har faktiskt ingen aning om vad det är för märke, köpte den faktiskt här på bröllopstorget

Caja:
    självklart kan du få se buketten lite närmare.. kan maila dig lite bilder om du vill..
    Jag hade faktiskt ingen aning om vad jag ville ha för bukett, hade tusen ideer..
    Jag satt hos floristen och vi gick igenom vilken slags klänning jag skulle ha (så hon kunde komma med förslag på form på buketten), tittade lite i böcker på olika slags buketter och i andra böcker där jag fick peka ut vilka blommor/färger jag tyckte om. Jag hade tagit med ett par bilder på olika buketter som jag av en eller annan anledning fastnat för.
    Sen tyckte hon att hon fått en uppfattning ungefär om vad det var jag var ute efter och tyckte om.. Så hon fick relativt fria händer med buketten och den blev faktiskt toppen!!!
    (Men jag var nervös så jag fick komma och titta på den dagen innan )

• bride no1

Jättafina bilder från ert bröllop!! Får rysningar, när jag ser dem, längtar så till mitt bröllop, den 28 januari 2006...
    Tack för att vi fick titta!!!

Kram kram

• höstbrud2005

bride no1
    åh, vad kul... inte så lång tid kvar nu alltså..
    Jag är lite avundsjuk!
    Stort lycka till och grattis!

Svar på tråden Nu är det slut.....