• höstbrud2005

Nu är det slut.....

allt planerande, all nervositet, alla förberedelser... SLUT!
    Det är lite tomt.. men nu börjar livet!

Gifte mig den 29 oktober i år och har äntligen tagit mig för att lägga ut bilderna på en hemsida.
    Där står också om vår lite speciella bröllopsdag...
    Läs jättegärna!
    Har massor av bra bröllopslänkar också...

Tack alla som hjälpt till med råd och tips inför min stora dag!

adressen är :

www.froste.webb.se

• Svar på tråden Nu är det slut.....
  • höstbrud2005

welma:
    Grattis!
    Ja! det är tur..
    Det var inte riktigt planerat från början att vi skulle skaffa barn så här tidigt, men när man är här känns det ändå som det bästa som kunde hända. Man skapar ju ett liv efter de förutsättningar och möjligheter man får och just nu känns allt perfekt.
    Har ni mött några tvivlare? Hoppas i alla fall att ni får ett underbart bröllop och lycka till med bebis-makandet... vill ni ha snart, eller ska ni vänta tills efter bröllopet?

• Tissa

Stort Grattis!! Ni e jätte fina!! Gifte oss på samma dag! Har redan skrivit i er gästbok

Ha det gott Krma Fru A

• höstbrud2005

Tissa:
    Ni var helt underbart vackra! Har faktiskt redan varit inne och tittat på era bilder
    Din bukett var fantastisk.. och det verkar som vi hade likadana klänningar... god smak med andra ord!

• Tissa

höstbrud2005

hihi japp Du var jätte vacker!skit fin frisyr. Och eran hemsida e super nice. Ska fixa våran sen när bilderna kommit in så dår får du kika in Sitter just nu och scannar in nåna av fotografens bilder på våra dåliga scanner...hehe men men det går att se iaf Ska lägga in dem sen på vår hemsida. ha det gott! *God jul* Kram Fru A

• höstbrud2005

Tissa:
    tackar tackar...
    ska hålla utkik efter er sida! Hojta till när den är färdig så ska jag kika!!!
    God jul!!!

• tinta

Ni var jättevackra! Vad är det för en tiara du har? den är SÅ fin. Läste att ni var från norrköping. Det är jag också. men jag flyttade till stockholm för några år sen när jag träffade min blivande.
    Kul att det är lite yngre som vågar att gifta sig. har ni vart tillsammans länge, eftersom ni har barn och sådär.

• Hur gör man?

Fina bilder! Såg att du fyller år på samma dag som jag! (onödigt vetande, men ändå...) Som tidigare sagt, skönt att se att fler 80-talister gifter sig. jag är själv 81:a och gifter mig på midsommarafton! Lycka till med det gifta livet!

• Galet lycklig!

Ni var jättefina!

En nyfiken fråga bara.. vad gjorde ni i Hageby Centrum? Var det planerat eller kände ni bara för att "åka inom"?

Svar på tråden Nu är det slut.....