• AlmostMrs

Nedräkning: 37 dar kvar

Nu startar nedräkningen av DAGEN D. Nyårsafton 2005.. VÅR DAG..

Hur känns det?
    Är allt klart?
    Vad säger era respektive?
    Hur leds är kompisar & släkt på att höra er surra om denna "tillställning"?
    Har alla anmält sig? ( vårat 0.s.a är till 1 dec )

Känner mig ganska nervös faktiskt.. eller egentligen inte, jag känner mig mera otålig, har det där suget i magen och vill att tiden ska gå foortttt!!!!!

Har ni haft er möhippa?? Inte jag men har mina aningar..

Vilken bukett ska ni ha?
    Vilken ring har ni valt & varför?
    Hur många gäster?
    Färgtema??
    Vilken slags tårta ska ni ha??

Hoppas ni orkar svara

• Svar på tråden Nedräkning: 37 dar kvar
  • brud nyår05

dubbelbröllop05 : hur många är ni på festen?

• AlmostMrs

Öl!? Hur många tror ni kommer dricka öl? Av dem vi vet kommer drica har vi beräknat 5 st starköl/ pers. Sedan kan man dricka vin och grogg.. Det borde räcka bra

• dubbelbröllop05

Ja det är frågan!Alltså vissa kompisar kan ju i vanliga fall hinka i sig en back själva...typ. Och vi har ingen bar, utan det är vin och öl som finns att tillgå.

brud nyår50, vi blir ca 90 totalt, kanske 65-70 som dricker alkohol.

• brud nyår05

Håll i hatten, 9 dagar kvar!!!!!!!!!!!!

Börjar ni att bli nervösa??

• brud nyår05

God Jul önskar jag er alla!!!!!

• brud nyår05

Var är alla???
    Är det bara jag kvar här???
    Nu är det bara 6 dagar kvar...........

• Elin B

Hej! Nu har jag också hittat hit! Vi gifter oss på nyårsafton i Trosa stads kyrka, som ni säkert minns från "decemberbrudar"-tråden.

Det känns som om vi har det mesta under kontroll nu, men jag blir mer och mer pirrig. Det är små fåniga detaljer jag oroar mig för, som att vi ska tappa ringarna i kyrkan eller att prästen ska säga fel namn. (han kallade mig Elin Marie istället för Elin Maria på "genrepet"...)

Men menyn på restaurangen känns jättebra, buketten är beställd, ringarna ligger hemma och väntar, klänningen passar perfekt trots all julmat...

Så vi är förberedda och det känns jättebra och jätteroligt! Men det känns väldigt overkligt att den stora dagen snart är här! Nu är det verkligen bara 5 dagar kvar!

Har ni egna hemsidor förresten? Mig & Daniel hittar ni på www.bergman-bill.com

Ha en bra annandag! Kram / Elin

• brud nyår05

Hejsan
    Idag har vi tränat i kyrkan...suck!
    Vad jag är nervös!!!!!!!!!

• brud nyår05

Lycka till i morgon brudar!!!!

• Elin B

Hej!
    Idag gäller det!!!

Vi ska precis sätta oss ner och äta frukost nu, och sen ska jag åka till frissan. Det känns helt otroligt att dagen är här då vi ska gifta oss! Lite pirrigt och väldigt väldigt roligt!

Ha en riktigt underbar dag ni andra nyårsbrudar! Lycka till!

Stor kram! / Elin

• cissilla

Jag vill bara önska er alla lycka till idag, har själv varit en del av er, men övergav för en vigsel utomlands som blir av om 21 dagar:)

ett extra grattis och lycka till åt Elin b, som jag hade mycket kontakt med i början av mitt planerande..

sist men inte minst... gott nytt år

• brud nyår05

Hejsan
    Nu är jag fru Estliden.
    Det som var mest kostigt igår var att jag inte var ett dugg nervös!! Men jag har ju varit hyper i månader så jag har väl gjort bort mitt.

• brud nyår05

Var e alla nyblivna fruar?????

• Elin B

Hej! Nu har vi gift oss och vår bröllopsdag blev fullkomligt underbar!

Än så länge har jag inte hunnit skriva någon vigselberättelse, men det finns i alla fall lite bilder på vår hemsida www.bergman-bill.com som ni kan kika på sålänge!

Vi hörs när vi kommer hem från bröllopsresan den 21/1! I morgon bär det nämligen av till Thailand och Borneo.

Kram kram! / Elin

• Babylove

Tusentals grattis till er. Ni är ett fint par. Hoppas ni får ett långt och lyckligt liv tillsammans.
    Kramiz

• brud nyår05

Var tog alla nyårsbrudar vägen??? Känner mig ensam här....

Svar på tråden Nedräkning: 37 dar kvar