• Grisaknorr

19 aug ??

Ny här på månads trådarna.... men jag hittar ingen 19 aug tråd... Finns d någon ??

• Svar på tråden 19 aug ??
  • Meddelande borttaget
  • CTS

Vi har en budget på ca 120 000:- och den känns just nu som liten på tanke på allt sk. lull lull runt omkring som hela tiden dyker upp och som känns som snålt om man inte har med.
    Men vi får väll se vad våra föräldrar säger i slut ändan, just nu har våra föräldrar sagt att do står för maten och drickat till bröllopet och vi resten.

• Karin69a

Hej, jag är också en brud-to-be den 19/8-06. Vi gifter oss i Trollenäs slottskyrka utanför Eslöv. Har bokat kyrka, festrestaurang och bröllopsresan, resten är på skiss-stadiet. En underbar tid tycker jag, augusti alltså. Vi har tänkt oss lite bondbröllopsstil på vårt kalas och jag vill gärna ha lite tips/åsikter om blommor som kan kännas svenska á la skördetid etc....

• ica i rutan

Hej allihop! :D

Jag sällar mig till er skara, vi slår också till den 19/8.

Jag vill bjuda in er allihop till tråden Bröllopsplanering aug 2006!!!! Det är bara att stiga på, vi är ett gäng som samlats där sen ett tag tillbaks. :) Här är länken:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1266819.html

• CTS

Hej alla 19:e augusti brudar

Hur går det med planeringen mm.
    Har ni några bra tips att ge på vägen?

/ CTS

• aktuelle

Hej hej, hur långt har ni kommit i planeringen?

• CTS

Uuuuhhhhiiii!!!!
    Dom första inbjudningarna till våra utlänska gäster har blivit postade

Pirrrr!!!!!

/CTS

• MiNik

Så det är här du håller till CTS *ler*
    Ser att du skickat ut del av inbjudningarna, kul då lär du få många samtal snart :)

• Sunflower28

Ska också gifta mig 19/8. Vad ska ni ha för färgtema?

• Grisaknorr

Hej !!
    Vi ska ha mörkrött med hjärtan som tema... skulle ha rosa innan men min m2b gillade d inte riktigt... han ville ha rött, så d blev så

Läste innan att du frågade vilka färger man ska ha i aug... Bestämt dig ?

• aktuelle

äntligen är färgtemat helt spikat :) ljus jade, djupröd, beige :)

Svar på tråden 19 aug ??