19 aug ??
Ny här på månads trådarna.... men jag hittar ingen 19 aug tråd... Finns d någon ??
Ny här på månads trådarna.... men jag hittar ingen 19 aug tråd... Finns d någon ??
Grisaknorr
ja visst e den vacker... har alltid sagt att jag ska gifta mig där o nu så ska jag d på riktigt.
Planeringen e så gott som färdig..bara lite små detaljer kvar bara. rätt skönt. Bor du i närheten av Västra Vrams kyrka eller.
Grisaknorr: tackar tackar...
Vi har...
Bokat kyrka!
Fixat festlokal (trädgården m tält)!
Kollat med florist..trooor det blir den !
Bestämt tema...dukning osv (kommer säkert ändra oss tuuusen ggr haha) !
Bestämt inbjudningar...försöker bara fixa fram det billigast tryckeriet som gör pussel av dom !
Make up gör jag själv ;) och hår en kompis!
Klänning till mig fixad...fick den väääldigt billigt pga jobbet !
Bestämt utseende på tårta...bara smaken kvar!
Ringar klara!
Transport behövs ej...bor en min från kyrkan!
Maten fixas av släkting som håller på med catering !
Hmm...kommer inte på något mer...haha, blev ju mycket å tänka på helt plötsligt...haha !
Hihi, nu kom jag på att florist har jag oxå ju ! Min syster är florist... så jag får betela blommorna sen binder hon
Tårtan får jag oxå bakad... en vän till en vän är fd konditor... hon gör den bara jag betalar ingredienserna.
Tårtställning har svärmor, så den lånar jag där...
Va man kommer på efter hand... nu känns d ju ändå som om jag är en bit på vägen trotts allt !
Mattiaslover
Nej jag bor inte där... men har gjort Bor du i Tollarp eller runtom ??
fotojen
Helt underbart
Men tänk att d kostar så himla mycket ändå !! Vårt går loss på 60 000 kr fast vi har mycket hjälp med ganska dyra saker ändå...
pinzett
Ja vi har ändrat oss tusen gånger !! Eller jag ska jag väl säga ! Han har ju inte jätte mycket bry med vad d ska va för ljus, dukar osv *s*
Men nu är vi överens om färg iaf. Mörkrött och creme vitt ska d bli
Vilka färger har ni tänkt på ??
Grisaknorr
Bor i Hörby...
Grisaknorr:
Vi ska ha mycket i vitt å detaljer i silver...så som ljustakar och annat pynt...!!! Plus på korten å tårtan så
är det tema vitt å silver !
Våran budget blir faktiskt ganska låg...med tanke på alla kontakter !!!
Så det käns skööönt...
Jag gifter mig också den 19/8-06 i Vallda K:a - Kungsbacka
fotojen
E du här också