• mulan

Bilder från vårt höstbröllop! (färgad klänning)

Eftersom jag kikat på så många andras bilder (för att det är så roligt) här på bt lägger jag också ut ett par! Bilder på tårtan kommer...

/mulan

• Svar på tråden Bilder från vårt höstbröllop! (färgad klänning)
  • Kärlek79

Ett stort GRATTIS!!! För det första är kul att vi gifte oss på samma dag sen så ser jag på korten att ni är ifrån Lidköping! Själva är vi ifrån Skara. Skoj! Återigen Grattis!!

• mulan

Februaribrud, har inte varit inne här på lääänge och därför inte sett din fråga, hoppas du ser det här nu!

Klar du får fråga! Jag använder aldrig vitt och hade väldigt svårt att se mig själv i det. Min garderob är åt det brun/göna hållet och det är en färg jag känner mig bekväm i och som passar mig. Tycker man ska välja det man känner sig snygg i. Min man spelade det inte någon som helst roll, att se ut som en brud hänger inte på färgen!

Alla tyckte klänningen var så mycket jag och det var den, en uppdaterad, snyggare mulan

Däremot var det lite krångligt att hitta just den färg jag föreställde mig men helt plötsligt hängde den bara där...Nice!

mvh mulan

• Ankmor

Spelar ingen roll hur många gånger jag än ser bilderna, klänningen, tårtan, buketten, ja allt till och med vädret är alldeles perfekt komponerat!

• mulan

Vallbyankan:Tack, jag rodnar... Vad gullig du är!

mulan

• Millan28

Kan inte göra annat än att hålla med! Ni var jättefina!! Bådas kläder, tårtan, miljön....

• halstabletten

Kanonsnyggt! Allt ser ju helt perfekt ut! och vad snygga ni var sedan!!

GRATTIS :)

• mulan

Jag är glad för bilderna, det är verkligen det enda man har kvar...Lyllos er som har allt famför er!

mulan

• Carlssons pling

mulan
    Ni är absolut jättevackra!
    Älskar färgen på klänningen.

Visst är det härligt att våga sticka av?

Min var inte heller så vanlig.
    Kolla in på photos.yahoo.com/strubbknorken

• mulan

Jag ser inte klänningen som ett medvetet val för att sticka av utan för att jag ville ha det så

Men tack för komplimangen Carlsoons pling, kul att se era fina bilder!

mulan

• Eizpeiz

Wow, supersnygg brudbukett, dukning ... ja allt! Höstbröllop =) Lycka till!!

• Mitt hjärta är hemma

Har sett era bilder förut i nån annan tråd, jag häpnade, ni var såååå fina, otroligt fina skor, perfekt klänning, så vackra färger och de absolut finaste bröllopsbilder jag sett. (Bara någon som heter Varja och hennes make som kan matcha er haha). Vem är fotografen? Verkligen fina kort.
    Men så är det vackra motiv på korten också Ett sådant vackert brudpar!
    *idel beundran*

Svar på tråden Bilder från vårt höstbröllop! (färgad klänning)